WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av whoiam - 18 juli 2011 11:20

   


1. Japans vinst i VM


Tänk hur jobbigt Japan har haft det med tanke på jordbävningarna och strålningen. Jag tycker Japan förtjänar detta nu!


 

2. Säsong 9 i One Tree Hill


Jag ÄLSKAR ju One Tree Hill som kanske många vet. Och jag är SÅ GLAD att det blir en säsong 9. Tack till alla skådespelare (och alla andra) att der blir en sista säsong!


 


3.  Svergie


På senaste tiden har jag lärt mig en sak, och det är att jag älskar vårt land Svergie. Vi har fin natur, bra mat, bra sammanhållning. Svergie är BÄST!


 


4.  Tyra Sjöstedt


Jag tycker det var skitschysst av Tyra att låta oss hyra en film på headweb! Då bryr man sig verkligen om sina läsare!


  



1. Spotify


Så jäkla dåligt att man bara har 10 timma på en månad! Okej, det är smart av dem men jag kommer aldrig köpa premium eller nåt. Då går jag hellre in på youtube som är gratis!


 


2.  Väder i Svergie


Självklart finns det ju nackdelar med varje land också! I Svergie är det vädret. Jag HATAR när det regnar i Svergie. Det har det typ gjort hela sommaren de senaste åren. Okej, inte hela, men iallafall halva!


 


3. Sommarlovsmorgon


Jag älskade när jag var mindre och då jag kollade på "sommarlovsmorgon". Det bästa programmet som varit är ju Hej Hej Sommar helt klart. Jag ÄLSKADE att kolla på det! Speciellt när det var Blue Water High.


MEn vad är det för program nu? Skitdåligt har det varit! TILLBAKA MED HEJ HEJ SOMMAR TYCKER JAG!


 


4. Skolan


Om exakt fem veckor börjar jag skolan , USSSCCHH !!!


 


Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards