WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under juli 2011

Av whoiam - 16 juli 2011 16:08

Hej på er! Hur har ni det? Jag har faktiskt inte bloggat så mycket men jag har bara njutit av sommarlovet och bara tatt det lugnt, men ska bli bättre, lovar!


Vad har ni för er då? Glöm inte och njuta av sommarlovet för vi hinner inte ens blinka förens skolan börjar igen. Det går så sjukt fort!

Själv ska jag till Halmstad och Stockholm som jag vet än så länge.


Nu ska jag äta glass ...

puss

Av whoiam - 7 juli 2011 11:45

 


Blake Lively och Natalie Zea


 


Daniel Westling och Boxer Robert


Ashlee Simpson och Ashley Tisdale


 


Erik Grönwall och Killen i Kalles Kaviar


 


Carl Phillip Bernadotte och Orlando Bloom



Av whoiam - 4 juli 2011 10:15

Vilket tivoli gillar ni mest av Liseberg och Gröna Lund? Jag tycker några karuseller är kul på gröna lund, dock inte många!!!!!


Men jag ÄLSKAR Liseberg!!!!!!!!!!!!!!!!! <3!!!!! Åkattraktioner jag gillar är den bästaste och härligaste och pirrigaste Lisebergbanan. Finns det någon roligare? Annars är ju flumride, balder, slänggungorna, kolorado och alla de där också roliga. Kanonen har jag inte fastnar för så mycket därför den är så kort.


Jag kommer nog ALDRIG åka atmosfear iallafall. Usch! Den verkar så läskig och jag är ju så höjdrädd!


Men vilken nöjespark föredrar ni och vilka karuselller gillar ni? 

 

     

 

 

Av whoiam - 3 juli 2011 10:15


Just Like Heaven


Handling: Detta är en romantisk komedi man bara vill se om och om igen!

När David hyr en lägenhet är sällskap det sista han önskar sig. Då dyker Elizabeth upp och hävdar att lägenheten är hennes...tills dess att hon försvinner rakt frmför hans ögon. Han är övertygad om att hon är ett andeväsen. Hon är övertygad om att hon fortfarande är vid liv. Hur ligger det egentligen till?


bild:   


Trailer:





Av whoiam - 1 juli 2011 10:15

Jennifer Garner

17 april 1972, Texas, USA
39 år gammal

Ben Affleck, Scott Foley, Michael Vartan John Mayer, Wilmer Valderrama, Freddie Prinze JR, Stephen Dorff, Ross McCall

Jennifer Garner fick sitt genombrott i TV-serien Alias. Är även en duktig dansös. Har barn ihop med skådisen Ben Affleck. Spelar saxofon på fritiden.


Mina tankar: Jag har sett några filmer med henne i och jag tycker hon är en söt tjej och en bra skådis. Har inget mer att säga!


     

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards