WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 13 september 2011

Av whoiam - 13 september 2011 23:39


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'

Om ni undrar varför alla de senaste inläggen handlar om Stefan Liv så är det för jag har bestämt det! Jag har bestämt att dela mina tankar och jag tror även det är bra att "prata av sig". Jag har bara några till "ämnen" jag vill ta upp men sen börjar jag självklart som vanligt igen!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''

Av whoiam - 13 september 2011 22:34


Jag vill hylla HV71! För det första hjäpte de Stefans familj med en krisgrupp och sedan fixade de en fin "farväl-cermoni". Det tyckte jag var väldigt ödmjukt av dem.


Synd bara att händelsen hände innan HV-dagen, som jag även skulle gå på. Det förstörde verkligen dagen för mig! De skulle ju visa upp den nya arenan och så skulle vi kolla på match mellan frölunda-Hv71. Det hade varit grymt kul och gå på, det var ju även gratis och jag går aldrig annars på matcher för det är så dyrt.


Men som jag nämnde förut, ett stort TACK till Hv71 klubben. De har gjort mycket för familjen och hjälpt till!


You are awesome!

 

 




Av whoiam - 13 september 2011 17:55

En passande låt till Stefan Liv - I Miss You med Miley Cyrus. Alla meningar i texten kanske inte passar men budskapet av låten är ju helt perfekt!


Sha la la la la
Sha la la la la

You used to call me your angel
Said I was sent straight down from heaven
You'd hold me close in your arms


I loved the way you felt so strong
I never wanted you to leave
I wanted you to stay here holding me


[CHORUS]
I miss you
I miss your smile
And I still shead a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you, sha la la la la
I miss you

You used to call me your dreamer
And now I'm living out my dream
Oh how I wish you could see
Everything that's happening for me
I'm thinking back on the past
It's true that time is flying but too fast


[CHORUS]


I know you're in a better place, yeah
But I wish that I could see your face, oh
I know you're where you need to be
Even though it's not here with me


I miss you
I miss your smile
And I still shead a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you, sha la la la la


I miss you
I miss your smile
And I still shead a tear
Every once in a while
And even though it's different now
You're still here somehow
My heart won't let you go
And I need you to know
I miss you, sha la la la la





 




 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards