WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under oktober 2011

Av whoiam - 3 oktober 2011 18:25

         


Vilken outfit tycker ni mest om? Jag gillar alla men bäst är nog 2:an (klänningen).

Av whoiam - 3 oktober 2011 16:40

Hälluuu läsare! Idag vart det skola för mig :s Fyfan... Men nu ska jag som jag fötjänar efter den jobbiga skolan ha ett litet hemmaspa - mys!


Tänkte tipsa lite om hur du gör ditt egna spa så slipper man slösa pengar.


1. Va i badrummet ( med badkar)och försök även göra det när det inte är många hemma. Ju minde ljud det är ju mer kan du slappna av. Gärna på kvällen då det är mörkt!

 


2. Sätt på lite lugn musik, tänd ljus, ha släkt i rummet, gör en god smoothie


   

3. Gör din egna ansiktsmask - recept


 


-Avokadomask

1 st mosad avokado

- Utslätande mask

Mosat fruktkött från en halv apelsin
5 msk mandelmjöl
0,5 dl kokosfett
2 msk vispad grädde
2 msk glycerin  

- Jordgubbsmask

5 st mosade jordgubbar
2 tsk yoghurt
Mandelmjöl - så mycket som behövs 

- Bananmask


1 mosad banan

1 tsk honung




Av whoiam - 3 oktober 2011 16:29

Du behöver: En banan, mandel, kanel och ett glatt humör!


1. Mosa en banan och lägg i en skål


 


2. häll över bitar av mandel


 


3. Strö på kanel


 


4. ÄT och va nöjd att du äter en nyttig dessert för en gångs skull!


 


puss

Av whoiam - 3 oktober 2011 16:25

Nu säger vi ett stort Grattis till Zlatan som fyller hela 30år


 

Av whoiam - 2 oktober 2011 18:14

1. Amanda Persson - Empire State Of Mind

-Asså hon är GRYM!! Om inte Sverige fattar det är vi världsämst i musik ;s!!!



2. Roshana Hoss - My heart is refusing me


- Asså hon har en av Sveriges bästa röster. Hon kan verkligen beröra!



3. Erik Grönwall - 18 and Life


- Asså jag dör när han tar tonen vid 0:40


- En annan låt av han och även Calle Kristiansson. Asså vilka toner han tar!





Av whoiam - 2 oktober 2011 16:15

   1. Mitt STÖRSTA beroende är helt klart One Tree Hill. Det var för ca ett och ett halvt år sedan en i min ex klass tog med sig serien till engelskan då vi skulle kolla på film. Hade inte min kompis (som är min granne + klasskompis) fortsatt att kolla hade inte jag heller det. TACK ********!





Så i ett och ett halvt år nu har jag kollat om och om och om och om igen på One Tree Hill. Har ni inte sett det - SE DET FÖR GUDS SKULL


2. Fika: Jag är beroende av att fika och även småäta. Självklart vill man ju dra ner på det men det är ju så svårt!!!


 



Kommer inte på mer just nu ;)

Av whoiam - 2 oktober 2011 14:43

Tänk om du en morgon vaknar med flörtigt hår och inte vet vad du ska göra ( som jag gjorde härom dan). Då har jag det bästa tipset!

 

1. Du behöver

- shampoo

- sprayflaska

- vatten

 

2. Du gör så här

 

- Börja med att hälla lite shampoo och vatten i sprayflaskan - skaka!

 

    +   

 

 

              I

              I

              I

              v

 

 

  

 

s k a k a

 

 

- Sedan sprayar du i håret - inte för mycket så det börja löddra

 

- Efter det sköljer du ur flaskan och häller BARA i vatten - spraya med BARA vatten ännu en gång!

 

- Låt torka och förmodligen ska det flörtiga vara borta!

 

GOOD LUCK ;D

Av whoiam - 2 oktober 2011 13:58

Eftersom jag ÄLSKAR att designa och hålla på med mode så kan man om man inte ha sims3 styla på www.stardoll.se (haha, jag vet, det är en "barnsida" men det är ju kul att designa! ;D )


Här kommer lite smakprover!


       

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards