WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 19 april 2011

Av whoiam - 19 april 2011 22:16

taaz.com - en sida dä du kan sminka ett foto du har och sätta dit hår. JAg ska visa en bild som jag gjort.


                        

                                        
                      före                        
                          efter  

Bli medlem så kan du sminka ett foto som du har själv. Man ser typ inte att det är data-gjort


www.taaz.com


(btw, jag tycker inte det bruna håret som jag satte dit ser så verkligt ut men det finns andra som är as-verkliga :D )

Av whoiam - 19 april 2011 21:53

Vad tycker ni om den nya karusellen på Liseberg?


Den är mer än dubbelt så hög som höjdskräcket och uppskjutet. Dem är 60m och atmosfear är ca 146m - fatta vilken skillnad!!! atmosfear är europas högsta karusell.


Jag skulle ALDRIG i hela mitt liv sätta mig i den.


Skulle ni sätta er i den?

 

 

Av whoiam - 19 april 2011 17:02

En bra och sevärd film.

Beskrivande ord: Romantisk, sorglig


Handling:”A walk to remember” är en klassisk kärlekshistoria om den coola killen som bara flyter runt med de coola gängen och den töntiga tjejen som alla skrattar åt hela tiden. Ödet sätter igång och arbetar och helt plötsligt så är de kära upp över öronen i varandra.


Det är Landon (West) som efter lite dispyter med rektorn får straffarbete och på de platser han sen hamnar tycks Jamie (Moore) alltid vara. Jamie, tjejen med det något töntiga utseendet och en ambitionsnivå utöver det vanliga ser hopp för Landon och försöker hjälpa honom. Kärlek uppstår givetvis och det är inte alltid så lätt då Jamies pappa är stans pastor med superkristen syn på förhållanden och Landons kompisar sviker sin förre detta vän. Utlämnade åt enbart varandra ger de sig in i en värld de inte trodde existerade.


Framsida:


 


Trailer:







Av whoiam - 19 april 2011 16:21

Shiiiittt - imorgon visas det 19:de avsnittet av One Tree Hill säsong 8 som jag har väntat på i evigheter. (det har varit paus)


Tips: För er som inte vet vad ONe tree hill är. Det är en pissskitbajsbra serie som inte kan bli mycket bättre. I ca ett år har jag kollat på One tree hill - så bra är det.Jag har kollat om och kollat om så mycket nu så jag inte vet hur mycket jag har sett på det.


Börja se One tree hill på www.watchonetreehillonline.com


 

Av whoiam - 19 april 2011 16:11

Tycker ni om Miley cyrus som har gjort serien Hannah montana. Jag tycker Miley verkar vara en jätte söt och snäll tjej, elr jag tyckte. På senaste tiden har hon blivit som alla andra, typ nästan strippar och går runt lättklädd. Självklart får man det men jag tycker hon har gått för långt. Hon borde inte bli som Britney Spears och Lady Gaga typ.


 

 

Av whoiam - 19 april 2011 15:48

r kommer lite bilder som jag tagit sjÃlv, så ni skulle bara våg ta dem!!!!!!!!!!!

enjoy


      

       

       

Av whoiam - 19 april 2011 10:25

Hejsan, jag vill bara säga hej och jag ser fram emot att börja blogga med denna blogge.

puss

 


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards