WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av whoiam - 20 februari 2012 21:59

VEEEEEEEEEEEEEET NNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIII???? ;D ;D ;D ;D ;D


Jag blev kontaktad här i min blogg om jag ville göra en skiva tillsammans med ett stort bolag. Självklart tackade jag JA så just nu håller jag på med ett prov. Skivan kommer hete "Hitz by Anonimo" och kommer släppas på www.Ginza.se och www.cdon.se, så håll utkik!


   

Av whoiam - 20 februari 2012 17:16

Jag måste bara säga att jag är väldigt ledsen över Whitneys död. Hur kul är det att dö av droger? Eller dö alls egentligen? Hon var ju så grymt bra och stor och hon gick hur långt som helst. Hon borde inte ha knakat!


Jag skulle vilja ge tusen kärlekshälsningar till hennes söta dotter, och även resten av familjen och vänner. Detta är ju så sjukt hemsk! :o


<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


   

Av whoiam - 20 februari 2012 16:16

Som ni vet så är jag ju ett stort Chair fan och kommer alltid vara det! Dem har hört ihop sedan slutet av första säsongen då de började inse att de faktiskt gillade varandra. Ingen kan förstöra det , inte ens DAN !!!!


Jag fattar inte varför skaparna av GG ens ska föra ihop Blair och Dan. Det är ju som att föra ihop Bella&Jacob, socker&salt, svart&vitt - helt patetsikt! Jag blir så trött på Blair's "playerbeteende" också. Först Chuck i limmon och innnan bröllopet, sen Louis, sen typ Chuck igen och efter det Dan?? Varför? Varför gör skaparna så mot serien?


Jag hoppas verkligen att Blair inte kommer förlåta Dan för han släppte videon på bröllopet. Dem har la aldrig "conecktat" med varandra. Blair och Chuck har ju ändå ältat och deltat efter varandra under nästan hela serien. Varför skulle inte då dem sluta med varandra? Det känns nästan lite så ... det vore ju faktiskt konstigt om dem inte gjorde! Speciellt nu när båda har blivit så bra personer så tror jag dem kan bli ett ännu starkare par!


Vad tycker ni? Vore kul att höra vad andra tycker!


   

Av whoiam - 20 februari 2012 15:56

Hejhej världens bästa läsare som har följt min blogg varje dag även att jag har haft bloggpaus ;) Tack för det ändå! :P Nu är jag utvilad och på topp för att blogga. (Alla skriker "YAAAAY") HAHA!


Nemen, nu blir allt som vanligt igen och jag ska göra mitt bästa för att roa er även att jag har så mycket läxor och annan skit. HA det bra så länge - puss!


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards