WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av whoiam - 17 mars 2012 21:30

Detta kommer ordagrant från Annicas kille ...

 

"Jag och Annica kom överens om att inget skulle hända och att jag alltid fanns i hennes tankar, fick även ett brev av henne som hon skrev timmen innan jag körde ut henne till flyget där de stod bla att hon aldrig skulle göra någonting som förstör de hon och jag har tsm.

Vi har varit tsm sedan hon va 14 & jag 16, förlåvad sedan fyra år tbx och nyligen köpt lgh tsm vi har hund som hon hela tiden pratar om som heter Dimma och är en jackrussel. Eftersom vi varit tsm så länge så vill jag att hon ska få göra det som hon alltid velat göra och som en i mina ögon en bra sambo så lät ja henne motvilligt åka iväg vilket jag ångrar nu och man tror att man känner en person men den personen ni alla ser i bb huset är inte den rätta annica hon är mkt roligar spraligare och mkt mer trogen.

Jag älskar henne så de gör ont och ja sårades redan när dom började sova tsm och sedan har min besvikelse över detta bara eskalerat och nu är de riktigt tungt. Tror inte att folk förstår för de e inte bara de man ser som man såras av utan folk på chattar och fb sidor mailar o skriver och någon okänd har även ringt och bara skrattat i luren åt mig och de. Gör de hela ännu värre och de va för den anledningen som hon sa singel, just för att folk inte skulle ta kontakt med mig.

Men jag hoppas att hon har sån ångest att de inte händer mer för ja kan förlåta mkt men inte hur mkt somhällst folk tycker att ja ska glömma henne redan men de är ja inte redo att göra för min kärlek till henne är för stor för de."

 

 

 

KÄLLA


Av whoiam - 17 mars 2012 21:22

Ni är bäst Hv71 <3 <3 <3


Det är nu kvitterat i matcher: 2-2


 

Av whoiam - 17 mars 2012 20:00

Kanal: Tv4


Tid: 21:30


Handling:  När Robin blir arbetslös efter att massafabriken i Molkom lagt ner öppnar han eget som bröllopsfotograf. Men efterfrågan är inte så stor tills den nedgångne skådespelaren Jonny Björk rekryterar honom för att fota ett societetsbröllop i Stockholm. Robin bestämmer sig för att stanna i Stockholm med hopp om att få igång sitt företag. När han börjar arbeta med överklassflickan Astrid försöker han passa in i den fina världen och börjar ta allt mer avstånd från sina rötter i glesbygden.


 

Av whoiam - 17 mars 2012 18:00


 

Keira Nightley och Natalite Portman


 

Zooey Deschanel och Katy Perry


   

Lucy Hale och Selena Gomez

Av whoiam - 17 mars 2012 15:00

 

Av whoiam - 17 mars 2012 10:45

             

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards