WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under mars 2012

Av whoiam - 10 mars 2012 09:26

Den 9:e Januari skrev Molly: "Den senaste tiden har jag varit väldigt frånvarande, och som många av er misstänkt så beror det på att Eric och jag har gjort slut. Jag kommer inte kommentera det hela utan väljer att hålla det privat – för bådas skull."

 

Jag vet att många tror att Mollys låt är om Eric, vilket är förståeligt! Men dem gjorde faktiskt slut runt 9:e och tror ni Molly sätter sig ner och skriver en låt då? Nej, absolut inte! Jag kommer ihåg innan jul då hon sa att hon skulle vara med i Mello, men då vart låten redan färdig, eftersom alla låtar lyssnas på innan dem godkänns :O


Så varför hålla på och noja över detta? Hennes låt, hennes liv. Hon har ju heller inte gått ut med att låten handlar om Eric. Även om man verkligen verkligen kan tro att den gör det så skit i det då. Hata inte låten för den kanske handlar om Eric, hata den för den är dålig i så fall!


 

Av whoiam - 10 mars 2012 09:06

Alla ni som följer Big Brother ... Vad tycker ni om Annica och Marcelo, eller vad tror ni? Asså man märker ju att dem dras till varandra, men det verkar som Annica hade (har som några skriver, men det står att hon är singel) innan BB i många år. Hon skulle troligen varit förlovad också, men det borde ju vara över eftersom hon inte skriver "i ett förhållande". Jag menar, vem går in som ickesingel?


Men jag tror Annica gillar Marcelo, men gillar han henne? Ja, det säger han i denna videon då han säger "Jag gillar dig som fan"

%22Jag%20gillar%20dig%20som%20fan%22



   


Av whoiam - 9 mars 2012 23:26

Wohooo! Detta gjorde min dag ... Chuck och Blair gjorde den 5 mars (altså för nårra dar sen) en inspelning tsm, och de verkar vara bra överrens! :D Undra vad som har hänt ?! ;)




Av whoiam - 9 mars 2012 22:47

Dagens låt: Loreen - Euphoria
Dagens dusch: Nope ... Tomorrow

Dagens frisyr: Hängande först ... sen i en slarvig bulle

Dagens smink: Mascara och eyeliner

Dagens händelse: Happy! (It's friday ... :D)

Dagens planer: Kolla klart på Big Brother och lägga mig

Dagens vill ha: Massa mer avsnitt av Big Brother ;)

Dagens saknad: Veckor då man inte behövde plugga 24/7 och kunde blogga mer!

Dagens drog: Skrattet

Dagens tråkigaste: Ingen "action" i dagen precis

Dagens finaste: Datan<3

Dagens måste: Träna och minska på mina sötsaker!!!

Dagens dricka: Bubbelvatten ... haha

Dagens köp: Naturgodis <3

Dagens mat: Tonfisksallad och vitlöksbröd <3 <3 <3

Dagens sjuka: Seg och skoltrött

Dagens kärlek: Lillebroden min ;D

Dagens mående: Redan svarat på ... HAPPY!


 

Av whoiam - 7 mars 2012 16:48

Nya frågan: Följer du Big Brother?


Tänkte det vore bra om jag fick veta om några ens följer BB, eftersom jag skriver ganska mycket om det. Eller jag kommer i alla fall! :)


 



Av whoiam - 7 mars 2012 16:33

För er som inte har sett avsnitt 8, säsong 9, i One Tree Hill borde inte läsa, om ni inte vill ;) För nu kommer en stor spoiler ...


Nu har man ju fått reda på att Clay har en son, nämligen sötasöta urgulliga Logan. Jag fick värsta choken! Tänk att Clay har en son!!!! :O Jag vet inte om jag blev positivt eller negativt övveraskad. Självklart känns det ju kul att han har en son, men jag vill att han ska ha barn med Quinn, inte Sarah! Men hoppas dem tar hand om Logan och även får egna barn lite längre fram!


 

Av whoiam - 7 mars 2012 10:12

Bra match igår när HV71 vann över Djugården. Nu taggar vi slutspel som kommer ske den 10 mars mot Förjestad. Det kommer bli tufft med två bra lag, men GO GO GO HV71! Hoppas ni tar dem ;)


 

Av whoiam - 7 mars 2012 10:07

Här kommer resultatet av denna omröstningen! Orkar och hinner inte diskutera någonting med resultatet, ni ser ju själva ändå :) Ny omröstningen kommer senare idag!


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards