WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av whoiam - 24 juni 2012 22:27

Här kommer tre nya outfit's som jag gjort. Någon ni fastar för? :p


BTW: En fågel viskade i mitt öra att H&M har rea... blir nog en sväng in till stan imon då ;)


     

(Måste säga att jag verkligen fastnade för toppen på bilden ovan.

Den lär hänga med mig hem imorgon vill jag lova :p)

Av whoiam - 24 juni 2012 22:13

Jag vet inte om jag har lagt upp denna videon innan, men jag gör det en gång till isåfall :)


Jag vill iaf tipsa om ett bra klipp när en massa kändisar spelar in låten "We are the world" som är gjord för Haiti då landet var i en kris. Bland annat är Justin Bieber, Miley Cyrus, Pink, Ferige, Celina Dion, Jonas Brothers med flera med och sjunger. Känner ni igen några fler?


Av whoiam - 24 juni 2012 15:18

 


Sommarlov ofcourse!


Asså, detta skolåret har verkligen varit ett helvete rent ut sagt! Jag har knappt haft någon fritid alls. Det var bara att komma hem, plugga och sedan sova. Så att kunna gå i pyjamas hela dagarna långa och nörda framför datan har man längtet efter såå! En stor tummen upp för sommarlov! ;)


 


Vädret...


Ja, vad ska man säga? Vart faan har vädret tagit vägen? Jag blir allvarligt LESS på detta. De två sista sommrarna har det typ varit tre veckor med sol utav ÅTTA. Ska det bli så denna sommaren också? Om inte mindre? Det är inte okej. Man kan knappt hitta på nånting pga det dåliga vädret. Jag funderar starkt på att dra utomlands om värmen inte kommer snart...




Av whoiam - 24 juni 2012 14:24

Ja, som jag lovade igår så skulle jag ju tipsa om filmen En gång i Phuket var bra, och självklart var den det! Jag tycker dock inte den var lika bra som Sommaren med Göran. Den här filmen var lite mer seriös och innehöll tyvär inte lika mycket humor som den andra (Sommaren med Göran). Men den är defenitivt sevärd!


 


T R A I L E R

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards