WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av whoiam - 27 juni 2012 17:49

1. Justin Bieber. Bara att säga hans namn får miljontals flickor att skrika som galningar. Han är född 1994 och har redan släppt böcker, flera album och en film! Och han är riktigt dålig att kolla på heller... Han är förmodligen den mest kända 18-åring i hela världen.

 


2. Chloe Moretz är född 1997, vilket innebär att hon bara är 15 år gammal och har redan setts i 11 filmer! Tror att det är säkert att säga att hon har en ljus framtid framför sig!

 


3. Nick Jonas, sångare i Jonas Brothers, är född 1992 och ett riktigt ögongodis. Vi tror att både Selena Gomez och Miley Cyrus håller med, eftersom de har båda dejtat honom!

 


4. Demi Lovato, född 1992, är vad man kan kalla ett trippel-hot! Hon är en sångerska, låtskrivare OCH skådespelerska. Se upp, Hollywood!

 


5. Selena Gomez är verkligen grym! Hon är aktiv sångerska, skådespelerska och har varit det de senaste 10 åren! Och ja just det, och hon dejtar Justin Bieber också...

 


6. Taylor Lautner är född 1992, men har precis fyllt 20. Han är mest känd från sin karaktär Jacob Black i Twilight-serien. Vad vissa människor inte vet är att han också är fantastisk på kampsport!

 


7. Dakota Fanning är född 1994 och har varit aktiv i sin skådespelarkarriär sedan hon var 2 år gammal och har setts i över 25 filmer! Verkligen en oerhört begåvad tjej!

 


8. Zayn Malik föddes 1993 och han är en av de snygga medlemmarna i det brittiska pojkbandet One Direction. Han är känd för att vara en riktig "Bradford-bad boy", men hans band-kompisar har senare berättat att han faktiskt är en riktigt mjukis!

 


9. Miley Cyrus, född 1992, är ett namn de flesta människor har hört någon gång i sitt liv. Mest berömd för sin roll som hellylle-tjejen Hannah Montana, men på senaste tiden har hon försökt bli av med den imagen. Och så är hon förlovad med Liam Hemsworth!

 

 

10. Den lockhåriga Harry Styles, född 1994, är den yngsta snyggingen (och vissa säger mest populära) från bandet One Direction. Det har varit mycket prat om att han eventuellt ska göra en solokarriär, och till och med att han eventuellt ska ge sig in i filmbranschen, men han har försäkrat sina fans om att han stannar med bandet.

 


(Taget från Posh.se)

Av whoiam - 27 juni 2012 17:16

Tänkte skriva ett heeelt inlägg om en av Sveriges kändaste bloggerska Kissie! Skulle kunna skriva flera sidor om henne, men vem pallar det? Ska försöka vara kortfattad :D


Tycker inte ni Kissie har förändrats egentligen? Jag var nyss innte på Widerstedts blogg och kom att tänka på hur Kissie har gått vidare från att spela dum till en mer mogen tjej. Jag kom ihåg för typ 2 - 3 år sedan då typ ALLA pratade om henne och hur "konstig" hon var. Till exempel hur mycket hon provocerade, alla nakenbilder och hela hennes livsstil helt enkelt. För mig var ALLT nytt, hade aldrig sett en sådan människa. Plus det platinablonda håret får vi ju inte glömma ;) Hon var liksom allmänt taskig och hade dåliga budskap till unga tjejer som läste hennes blogg. Visst, jag tycker fortfarande hon kan skippa att skriva om barnmat och kalorier osv. Men hon har blivit så mycket bättre tycker jag! Nu är det ju Widerstedt som har tagit över Kissies gamla roll, så nu kan vi väl kalla henne Wannabe Kissie eller?


Men vad jag vill komma fram till är att jag tycker hon har mognat så mycket mer, eller vad säger ni? Hon har en bit kvar på vägen, men jag tycker ändå hon börja närma sig "målet". Eller tycker ni jag har helt fel? Skriiiiiiiiiiiiv :)


 

Av whoiam - 27 juni 2012 12:30

Jag tror inte jag har nämnt detta så ofta förut, men jag vill att ni ska veta att ni är välkomna att fråga frågor. Det är verkligen något som jag ÄLSKAR att göra. Och det behöver heller inte vara några speciella frågor, utan jag ska göra mitt bästa för att få fram ett bra svar till vilken fråga som helst! Till exempel om ni vill veta när en speciell film ha premiär, eller om "dom" kändisarna har dejtat eller vilket medel man ska använda för att få lenaste håret i Sverige :D


Nejmen ni fattar liksom vad jag menar hoppas jag! Så ställ frågor nu så blir jag glad   Ingen fråga är dum, ellerhur!

 




Av whoiam - 27 juni 2012 11:49

Nu ska jag snart ner en sväng på stan. Vad jag ska göra kan jag inte säga, men det handlar iaf om plåtning ;) Kul ska det bli dock!


Igår hade jag problem med mitt internet och kunde därav inte blogga :/ Men när jag är hemma igen i eftermiddag så ska jag blogga som aldrig förr :D (typ) Det lär ju sluta med att jag inte orkar ett enda ;) haha nejdå...


Men ha en BRA dag så ses vi sen! Puss


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards