WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under juli 2012

Av whoiam - 18 juli 2012 18:00

Det rätta svaret är GRÖNT och understruket!


1.Varför hatar Nathan&Lucas varandra i början?

För Lucas tog Nathans flickvän

För att dom har samma pappa

För Nathan tog Lucas plats i basketlaget

 

2.Vad har Lucas för sjukdom?

Hjärtproblem

Diabetes

Armbågsskada


3.Vad är Mouths riktiga namn?

Melvin McFadden

Matthew McFadden

Marvin McFadden

 

4.Hur såg Rachel ut förut?

Hon var tjock och mobbad

Hon hade aneroxia

Hon var blond


5.Vem är Peyton kär i innan Lucas?

Pete i fall out boys

Jake

Nathan

 

6.Vem försökte döda Dan när Dan's motors började brinna?

Hans fru

Lucas

Keith


7.Vem är snyggingen som spelar Chace som Brooke blir tsm med?

Stephen Colletti

Chad michael murray

Jamie Scott


8.Vad heter Brookes egna klädmärke?

Clothes over bros

Clothes over guys

Clothes over hoes


9.Vad heter Nathan&Hayleys son?

Jamie Lucas Scott

James Dan Scott

James Lucas Scott

 

10.Vad råkar Nathan ut för för olycka som gör att han hamnar i rullstol?

Han bryter benet under en match

Han ramlar ut genom ett fönster under ett krogbråk och blir förlamad

Han krockar med en racingbil


11.Vem av Nathans kompisar börjar hans mamma Deb dejta?

Skills

Mouth

Jake


12.Vad heter puben som Peyton öppnade?

Electric

Tric

Trics


13.Vad heter Haleys syster som har haft en flört med Nathan innan ?

Quinn

Taylor

Rachel


14. Från början skulle serien ha ett annat namn, vilket?

Ravens

Tree Hill High

Life of Lucas


15.Haley skulle från början haft ett annat namn, vilket?

Megan

Reagan

Hether


16. Vem sjöng låten 'Let me fall' på Tric?

Fall out boy

Chris Keller

Haley


17.  Lucas berättar att han en gång haft en hund, vad hette den?

Just Dog

Rocket

Little Lucas


18.Peyton har en egen webbsida på internet, vad heter den?

Punk is my life

Peyton's world

Punk & Disorderly


 

Av whoiam - 18 juli 2012 12:00

Fortsätter med lite One Tree Hill och kör ett litet quiz på 18 frågor :) Svaren kommenterar ni i svarsfältet så får ni reda på svaren ikväll klockan 18.00


1.Varför hatar Nathan&Lucas varandra i början?

För Lucas tog Nathans flickvän

För att dom har samma pappa

För Nathan tog Lucas plats i basketlaget

 



2.Vad har Lucas för sjukdom?

Hjärtproblem

Diabetes

Armbågsskada


3.Vad är Mouths riktiga namn?

Melvin McFadden

Matthew McFadden

Marvin McFadden


4.Hur såg Rachel ut förut?

Hon var tjock och mobbad

Hon hade aneroxia

Hon var blond


5.Vem är Peyton kär i innan Lucas?

Pete i fall out boys

Jake

Nathan


6.Vem försökte döda Dan när Dan's motors började brinna?

Hans fru

Lucas

Keith

 


7.Vem är snyggingen som spelar Chace som Brooke blir tsm med?

Stephen Colletti

Chad michael murray

Jamie Scott


8.Vad heter Brookes egna klädmärke?

Clothes over bros

Clothes over guys

Clothes over hoes


9.Vad heter Nathan&Hayleys son?

Jamie Lucas Scott

James Dan Scott

James Lucas Scott

 


10.Vad råkar Nathan ut för för olycka som gör att han hamnar i rullstol?

Han bryter benet under en match

Han ramlar ut genom ett fönster under ett krogbråk och blir förlamad

Han krockar med en racingbil


11.Vem av Nathans kompisar börjar hans mamma Deb dejta?

Skills

Mouth

Jake


12.Vad heter puben som Peyton öppnade?

Electric

Tric

Trics

 


13.Vad heter Haleys syster som har haft en flört med Nathan innan ?

Quinn

Taylor

Rachel


14. Från början skulle serien ha ett annat namn, vilket?

Ravens

Tree Hill High

Life of Lucas


15.Haley skulle från början haft ett annat namn, vilket?

Megan

Reagan

Hether

 


16. Vem sjöng låten 'Let me fall' på Tric?

Fall out boy

Chris Keller

Haley


17.  Lucas berättar att han en gång haft en hund, vad hette den?

Just Dog

Rocket

Little Lucas


18.Peyton har en egen webbsida på internet, vad heter den?

Punk is my life

Peyton's world

Punk & Disorderly



SVAR KOMMER 18.00



Av whoiam - 18 juli 2012 10:45

Två par som det kretsade mycket om i One Tree Hill var ju självklar Lucas&Brooke och Lucas&Peyton. Nu är då frågan - vilka tycker ni passar bäst? Om ni fick bestämma, vilka hade då slutat tillsammans som par?


Jag vet inte varför, men jag har alltid tyckt om Lucas och Brooke mer. Jag tror det är för dem var mycket roligare och söta tillsammans, och man såg hur Brooke förändrades och "växte upp" när hon var med Lucas. Så, jag tycker dem två skulle sluta tillsammans även om jag gillar Lucas med Peyton samt Brooke och Julian väldigt mycket! Peyton hade ju kunnat sluta med Jake, som jag också gillade mycket!


 

Av whoiam - 17 juli 2012 19:30

Ingen av er gissade rätt på vad bilderna handlade om. Kanske kan bero på att heller ingen gissade över huvudtaget ;)


Men iaf så håller jag faktiskt på att skriva en lite kortare bok/beättelse. Vet absolut inte hur lång den kommer bli, det bero helt och hållet på hur mycket jag vill ha med.


Jag kommer faktiskt publicera den här på bloggen, men jag kommer dock lösenordsskydda inlägget och kanske tävla ut en plats om att får läsa den? Vad säg som det? ;)


 

Av whoiam - 17 juli 2012 14:44

Skor, Have2have.se, 498kr


Klänning, Bubbleroom, 399kr


Öronhängen, H&M, 39:50kr


Armband, H&M, 59:59kr



       

Av whoiam - 17 juli 2012 14:00

Nu har jag testat Åhléns BUS och såhär tyckte JAG om den. Tänk på att smaken är som baken och alla har olika hudtyper vilket gör att resultatet blir olika beroende på person.


Jag började med att smörja in mig, och den var lätt att smörja in sig med tycker jag. Man blev lite brun direk, men inte alls mycket ;) Sedan så tog det minst tre timmar innan jag fick ett resultat. Tänk på att denna BUS glittrar, men det kommer försvinna dagen efter.


Jag kan säga att jag blev liiiite fläckig på benen, men det betyder absolut inte att det var på grund av produkten. I och med att detta var min första gång så var det nog jag denna gången ;D Annars är jag supernöjd än så länge, plus så doftar den ljuvligt :) Tog även ungefär halva flaskan, så BUSen räcker till två smörjningar (beroende på kroppsstorlek självklart). Men ett sista tips jag vill ge er är att inte ta på er kläder dirr efteråt för det färgar åt sig.


PS: Glöm ej citronen, den hjälpte mig mycket nu när jag såg mina fläckar!


 

Av whoiam - 17 juli 2012 09:30

Se parodin av Beck som heter Kommissarie Späck, HÄR :D Tror aldrig jag har skrattat så mycket till en film som denna, så jag rekomenderar verkligen er att kolla på den om ni inte redan sett den ;)


Del 1


Del 2


Del 3


Del 4


Del 5


Del 6


Del 7


Del 8



Av whoiam - 16 juli 2012 16:00

Hej kära läsare! Nu är det så att jag ska åka ut på landet. Och som alla vet så är landet = dålig teckning. Har man dålig teckning, ja då kan man inte blogga :/


Kommer fixa lite tidsinställda inlägg tills imon, men får jag inte tag på en data så blir det inget mer bloggande förens på Onsdag/Torsdag där någon gång!


 


Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards