WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av whoiam - 14 augusti 2012 20:49


Om man vill hålla sig fit är det ju viktigt att kosten är minst lika bra som träningen! Därför kanske inte det är bra att fika eller äta sötsker för ofta. MEN, slutar aldrig att fika, unna sig ska man! Men man kan dra ner på fikat.


I alla fall har jag världens bästa knep att få bort sötsuget. Du behöver tanborste och tandkräm, sen är det bara att borsta :D Tandkrämen är ju väldig stark, vilket gör att om du äter något över huvudtaget så smakar det äckligt. Det har ni väl varit med om?! Så det är ett skit bra tips och funkar alltid för mig! :)


 

Av whoiam - 14 augusti 2012 20:41


Checka in Miley Cyrus nya och vågade frisyr!


 


Är det bara jag som tycker det är en stor DISS! Tycker inte det är snyggt någonstans. Jag älskade verkligen hennes långa hår, sedan klippte hon axellångt. Till och med det tycker jag var lite för kort, och nu denna frisyr...


Ajaj Miley. Nu tycker jag du gjorde ett misstag. DOCK så säger vissa rykten att hon gjorde det för att donera sitt avklippna hår till cancersjuka barn. Då är hon ju helt underbar om så är fallet!


Är Mileys nya frisyr en HISS eller DISS?


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards