WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av whoiam - 16 augusti 2012 22:48

Detta har jag inte längtat till att skriva... men snart börja sommaren ta slut och skolan börja. Känns förjävligt rent ut sagt då jag endast solat EN gång under hela sommaren. Så dåligt väder har det varit.


Att det har varit dåligt väder kommer tyvär ge sina spår i höst då man behöver energi. Men tyvär så finns där inte så mycket då solen inte varit framme tillräckligt i vårt avlånga land. Därför är det viktigt att skaffa energi på annat sätt, så här kommer mina bästa tips!


1. Träna - Av träning mår du alltid bra. Ett väldigt bra exempel är att varje dag (eller så ofta du kan) promenera i skogen där det finns mycket syre, vilket ger mycket energi.

 


2. Sömn - Visst är det kul och skönt att sitta uppe halva nätterna, men tänk på att sömn är oerhört viktigt! Går ni inte och lägger er i tid förlorar ni mycket energi

 



3. Roa er - På veckorna är det svårt att hitta på saker med vännerna då man ofta har mycket plugg. Därför ska man använda helgerna och roa sig. Umgås med vännerna, festa, gå ut och ät, åk och bada, shoppa, fika, gör allt som du mår bra av och tycker är skitkul! Då är du laddad inför en hel skolvecka! ;)

 


4. Sätt upp mål - Om du redan nu planerar en väldigt rolig händelse (ex: resa) som kommer hända exempelvis på höstlovet (eller någon vanlig helg bara) så har du ju något att se fram emot. Försök att längta efter skolan och få veckorna överstökade, då kommer du snabbt fram till "din roliga händelse"

 


Detta är några av mina bästa tips! Har ni övriga tips så kan ni ju kontakta mig!

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards