WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 16 september 2012

Av whoiam - 16 september 2012 21:12

Shit asså, har ni läst expressen på sistonne? Där finns i alla fall en artikel som säger att Robsten är "återförenade" och att Rob har förlåtit Kristen. Läs den här:


 ---------------------------------------------------------

Uppgifter: Pattinson förlåter Stewart

Annons:

"Twilight"-paret sägs ha återförenats.

Enligt brittiska The Sun har Robert Pattinson förlåtit Kristen Stewart för otroheten.

– De älskar verkligen varandra, säger en källa till tidningen.

 

Robert ska ha tagit otroheten hårt och genast flyttat ut ur deras gemensamma hem.

Sedan dess har det varit oklart huruvida paret ska kunna ta sig igenom krisen.

Nu rapporterar dock brittiska The Sun att "Twilight"-paret har återförenats.

I fredags ska paret ha träffats för att prata ut och ska då ha beslutat sig för att ge sitt förhållande en andra chans.

– De bestämde i princip att de inte kan leva utan varandra, säger en källa till tidningen och fortsätter:

– Kristen öppnade sitt hjärta för Robert och sa att det var en engångsföreteelse och ett misstag.

"Dumt misstag"

Paret sägs nu ha flyttat in tillsammans i samma avskilda kvarter i Los Angeles som Angelina Jolie och Brad Pitt har ett hem.

– Rob ser det som att Kristen gjorde ett riktigt dumt misstag. Efter många långa och tårfyllda samtal så har de löst sina problem, säger källan.

---------------------------------------------------------------------------------


Sant eller falskt? Rätt eller fel?

Jag måste ändå säga att jag är glad om dom är tillbaka. Jag tycker verkligen de är ett fint par trots allt som hänt! Hoppas dock det är sant, man kan ju aldrig lita 100% på en tidning, men lite av det kan ju vara sanning ;)



 

Av whoiam - 16 september 2012 21:06

Dröjde inte alls länge innan jag fick blogglust igen ;D


Iaf måste jag tipsa er om min nya favorit film, nämligen Blue Lagoon: The awakening! Guud så bra den va, och speciellt för er som gillar romantik filmer :)!


Filmen handlar om en tjej som trillar överbord när hennes klass ha fest på en båt. En kille som heter Dean räddar henne och de flyter iland på en öde ö med en livbåt då de inte hann ikapp den stora partybåten. De försöker överleva på ön i hopp om att någon letar efter dom, vilket gör att vissa känslor uppstår! Super bra film måste jag säga!


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards