WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av whoiam - 21 mars 2012 22:27

Bilderna är gjorda av mig så ta dem inte utan att fråga!!!

 

     

Av whoiam - 21 mars 2012 20:14

(Klicka på bilderna för att komma till bloggarna!)

 

1. One Tree Hill blogg

  

 


2. Sara Jönsson (Var med i BigBrother)

  

 


3. Tyra sjöstedt

  

 


4. Kissie

  

 


5. Sara Montazami

 

Av whoiam - 21 mars 2012 19:43

Jag vet inte om ni har märkt det, men jag tycker jag bloggar väldigt mycket om Big Brother just nu. Det konstiga är att egentligen tycker jag det är skittråkigt detta året, men den ända anledningn att jag kollar är Marcelo o Annica, typ. Jag tycker dem är bäst i huset! Men den senaste tiden har de varit väldigt avvaktande, dock vet jag inte varför? :O Fast jag tycker ju om alla de andra också, ibland iaf. Men anledningen att jag är beroende är just av dem iaf ;)


However ... jag ska ju självklart blogga om annat också så mycket jag kan. Men eftersom BB är så aktuellt och jag har så fruktansvärt många åsikter om det så blir det lätt så. Bloggen är ju en plats som jag får att alla mina känslor.


Nämen, skriv gärna vad ni känner o tycker o.s.v Ge synpunkter på vad ni vill att jag ska blogga om eller vad som ska förändras :) Bara ni kan veta vad ni vill läsa om ...


 

Av whoiam - 21 mars 2012 16:23

Tjooooooooooo alla avensjuka läsare ... Har ni saknat mig? ... Såklart ni har. Jag är ju trots allt Anonimo Of Sweden ...


Idag händer det ganska mycket för min del på den korta tiden av dagen som är kvar. Nu om ca en halvtimme ska jag bege mig till fotbollsplanen för att se knattarna lira lite fortboll. Sen blir det träning samtidgt som Hv71, vilket jag kommer missa då :(


Denna matchen HV spelar ikväll påverkar ju hela slutspelet. Vinner dem inte är dem ute ... Så nu tycker jag alla ska ta upp sina bara händer och be till gud att han ska hjälpa HV när de är ute i rinken och sliter för fullt. Gör det så ska det nog gå bra ikväll ;) Tack på förhand för ni hjälper mig!


Annars så blir det läxor och Big Brother (som börja suga riktigt mycket) senare ikväll. Ha det ...


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards