WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av whoiam - 25 juli 2012 23:13

Detta kanske ni redan visste, men nu har ryktet spridit sig och bildbevis finns på att Kristen Stewart har varit otrogen mot Robert Pattinson. Det var med regissören (Rupert Sanders, 41år) av filmen Snow white and the huntsman som hon var otrogen med. Även han hade fru, och barn.


Jag tycker det är så fruktasvärt VIDRIGT att vara otrogen, jag är så otroligt emot det. Varför vill man vara det, eller varför är man det?


Här kommer lite bildbeviset på Kristens otrohet i tidningen US Weekly

       



Av whoiam - 25 juli 2012 14:30

Har sett denna film typ en gång innan, och den är faktiskt välidigt bra. Men den kan vara lite för lite yngre, så om filmen inte passar er ålder så kan ni ju blädra bland alla andra online filmer som jag har lagt ut på bloggen ;)


Handling:


'Abby Jensen (Debby Ryan) har planerat sin 16-årsdag sedan hon var liten. Abby har även en lista där hon skriver ner sina önskningar. När dagen kommer sätter hon den på garderobsdörren. Till sin förvåning får hon av en kvinna vid namn Celeste, sexton födelsedagsljus, varje ljus motsvarar en önskan på listan. Önskningarna infaller, och plötsligt är Abby populär, sportig, elegant och får uppmärksamhet från sina vänner. Dagen blir bara bättre och bättre tills en önskning gör så allt förändras. Abby, som önskar att bli behandlad som en vuxen, blir istället vuxen, och har bara tills midnatt på sig för att få sitt gamla liv tillbaka.'


Av whoiam - 25 juli 2012 11:15

Någon mer än jag som längtat till Gossip Girl säsong 6 starten i höst? :) Än sålänge har det kommit ut bilder på inspelningarna, dock typ bara på Blake (Serena). Antar att dem inte vill visa exempelvis Blair och Chuck då det skulle ge för mycket spoilers om man såg dom tillsammans, eller var tror ni?


                 


Av whoiam - 25 juli 2012 08:00

Glömde ju skriva om det viktigaste... om i Söndags då det var ett år sedan Ander Behring Breivik dödade 77 personer på Utøya...


Helt sjukt att en människa kan vara så känslokall och göra en sådan här sak som Breivik gjorde. Tycker på allvar han borde få dödsstraff.


Vill inte skriva mer om han, kommer aldrig slösa min energi på den fruktansvärda människan. Vill bara iaf skicka många tankar till hela Norge, och speciellt de som drabbade samt familjer!


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards