WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under december 2011

Av whoiam - 31 december 2011 10:30

Gott nytt år!!!!!!!


Kanske lite för tidigt men jag är inte hemma vid tolvslaget så lika bra att passa på nu ;) Idag är det ett år sen jag blev Anonimo! Vad fort det har gått! Känns som jag startade bloggen nyss typ :o


Men jag tycker fortfarande om att blogga och kommer inte sluta! (Allar pustar ut - haha)


Men åter igen så ha en bra fortsatt dag/kväll/natt!


Puss


       


Av whoiam - 31 december 2011 00:02


Kom igen nu Sverige! Nu tar vi Slovakien stort hoppas jag ! :)


Just nu: 2-1 Sverige-Slovakien WOHOOOOOO


 

Av whoiam - 31 december 2011 00:00


Visste ni att om exakt 24 timmar, 1440 minuter och 86400 sekunder går vi in på det nya året 2012! Är ni rädda egentligen ... om ni tänker på filmen 2012? Tror ni det kommer inträffa? Tänk den dagen, då lär ju hela världen vara kaos, ellerhur!


   

Av whoiam - 30 december 2011 21:11

Igår såg jag en gym film - nämligen Bad Teacher med Cameron Diaz. Hon är en sån grym skådespelerska! Men det jag vill komma fram till är att ni borde se den. En bra komedi som passar en tjej i tonåren!


Handling:

 

Elizabeth (Diaz) är på väg att gifta sig rikt men dumpas av fästmannen och tvingas återvända till sitt föraktade lärarjobb där hon struntar i allt och alla, och matar eleverna med filmer för att slippa undervisa. Men så dyker räddningen i form av en förmögen snygging (Justin Timberlake) upp men då han fortfarande sörjer sitt storbröstade ex så får Elizabeth för sig att hon enbart kan vinna honom med en bröstförstoring. Och för det behövs pengar. Och dem kan hon vinna om hennes elever får bäst slutresultat...



Trailer:

 


 


Av whoiam - 30 december 2011 21:04


Hon börjar bli stor nu, ellerhur!


   

Av whoiam - 28 december 2011 12:35

Alla vet väl vem Blondinbella är? Som alla säkert vet så har hon gått upp ganska mycket i vikt. Men så hade inte jag presenterat henne när jag skulle berätta om henne ...


Jag skulle sagt att hon är Sveriges, kanske världens bästa förebild. Hon uppmanar folk till att älska dem sjävla och skita i utseendet. Hon visar hur långt man kan gå om man bara ha viljan. Hon skiter i var andra säger. Hur kan man trycka ner en sån här helt underbar person? Varför ska man trycka ner henne bara för hennes viktuppgång?


Ta exempelvis Kissie. Hon är anorexiasmal och säger att hon lever på barnmat. Vad ger det för effekt på läsarna? Visst har Kissie tryckts ner med, men det är inget jag är arg för. Hon behöver tryckas ner såsom hon håller på. Men det är en sån person som behövs tryckas ner!


Spelar verkligen utseendet någon roll? Ja, tyvär gör det det i dagens samhälle, men sluta trycka ner andra bara för de är nöjda med deras utseende. Blondinbella är hur sjukt söt som helst. Hon är bäst och hon älskar sitt utseende. Blondinbella är bäst!


       


Smal som tjock, ändå lika vacker!


Läs hennes egna inlägg om viktuppgången

Av whoiam - 28 december 2011 12:33

 

Av whoiam - 25 december 2011 20:30


Vi ses när vi ses ;)


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards