WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under februari 2012

Av whoiam - 28 februari 2012 22:25

   Jag vet inte var jag ska börja, vad jag ska göra eller vad jag ska säga! Jag är så sjukt less på GossipGirl skrivarna som inte fattar något.


På facebook skriver dem efter varenda jävla avsnitt var man tycker. Och varenda jävla gång så dominerar Team Chair. Många skriver även att dem slutar kolla, och det kan jag verkligen verkligen förstå. Ingen vill se Blair och Dan tillsammans! Men varför ska skrivarna ändå hålla på med det som folk inte vill? Dem har ju typ dödat Blair och Chucks förhållande. Varför skulle Chuck vilja gå tillbaka till Blair efter detta? Och en sak till ... Varför ska allt handla om Blair också? Serena har typ inget liv längre. Dan, vad gör han liksom? Allt kretsar helajävlatiden bara runt Dan, Chuck oh Blair. Jag får fan damp! (ursäkta språket) Det är ju inte så jävla konstigt att de har tappat tittare. Patetiskt! Så jävla patetiskt!


Jag säger faktiskt som alla andra ... Jag slutar att kolla om dem fortsätter och skriver på detta sättet.  Allt sista säsongen har handlat om är Blair med Louis, Chuck och Dan. INGET om dem andra! Allt annat är glömt. Jag måste säga att jag fullständigt skiter i att det är en bloggpaus, det gör mig inget. Hade det varit för mångamånga veckor sedan hade jag varit lite deppig, men nu bryr jag mig inte.


JA, vad mer ska jag säga? Jag skulle kunna skriva flera sidor om hur arg jag blir men what's the point?


Ni får jätte gärna diskutera detta med mig!



 

 


JA, ni ser ju. Jag är inte ensam iaf!!!!



Av whoiam - 28 februari 2012 17:05

Tror ni att några kommer sluta tillsammans som par i år? Förra året blev ju Martin Granetoft och Sara Jönsson ett par, så vilka skulle kunna tänkas bli ett par?


  


Jag har iaf gissat lite vilka jag tror skulle kunna passa tillsammans ...


 

Annica med antingen Marcelo eller Amandus


 

Marcel med antingen Kija eller Hanna J


 

Kija med antingen Marcel eller Jimmy


 

Hanna J med antingen Marcel eller Jimmy


 

Amandus med antingen Annica eller Camilla


 

Jimmy med antingen Hanna J eller Kija


 

Joe med Hannah W (Jag tror verkligen inte dem kommer sluta tsm, men de skulle kunna om Hannah var lite annorlunda)


Dessa tror jag inte passar med någon:

 

Av whoiam - 28 februari 2012 16:49

 


Vilken rolig bild!!! Hahah ;) Ser ni vilka det är?

-

-

Av whoiam - 28 februari 2012 16:45

Visste ni att Kenza-lyxost befinner sig i L.A, med fucking Mischa Barton!!!!!!!!!!!!! Så himla orättvist, ellerhur!


 

Av whoiam - 27 februari 2012 22:13

 

Rihanna


  

Tiger Woods


 

Jessica Simpson


  

Nicole Kidman


 

Britney Spears


  

Miley Cyrus

Av whoiam - 27 februari 2012 22:01

So Qute! Vad tycker ni om namnet hennes? :) Estelle tycker jag personligen inte är så jättejätte fint namn, men jag älskar att det är så speciellt! Det hade inte varit kul om hon hette typ Margareta, det är så himla vanligt ju!


 

Av whoiam - 26 februari 2012 11:12

   

Av whoiam - 26 februari 2012 10:40

Vad tycker ni om gårdagens melodifestival? Jag tycker absolut rätt till finalen, men fel till andra chansen! Danny och Miskovsky var bäst, dock måste jag säga att de inte var så bra som jag hoppats, men bäst av alla andra!


Till andra chansen borde dock Axel Algmark och Perelli gått till. INTE Christer&Lotta och Dynazty!!!!!!!!!!!!


Vad tycker ni?


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards