WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under juli 2011

Av whoiam - 30 juli 2011 19:53

Jag vill bara säga till er att mitt liv handlar inte bara om att blogga (okej, jag tror ni vet det ;p) utan jag har ju också mitt privatliv och fortfarande sommarlov! Jag åker bort lite då ocg då men då fixar jag ALLTID tidsinställda inlägg.


Självklar blir det inte lika många men minst ett inlägg lovar jag! Mendet jag menar är att jag kommer inte sluta blogga utan jag bara "drar ner" på det eftersom jag inte kan tillbringa en hel dag/natt och göra tidsinställda inlägg så fort jag ska bort.


Tack för ni förstår iallafall! Det glädjer mig måste jag säga :) Nu blir det lite lördagsmys hemma in my house.


Pusssssssar


 



Av whoiam - 30 juli 2011 19:52

 

Av whoiam - 30 juli 2011 10:29



Visste ni föresten att Martin och Sara (från big brother) är tillsammans på riktigt. Haha, jag hade faktiskt "hoppats" det för de är så grymt söta tillsammans!  Under sommare har de även hängt mycket med Big Brother vinnaren Simon.


Besök deras bloggar:


Sara: http://sassys.se/


Martin: http://blogg.martingranetoft.com/


Simon: http://simon-danielsson.blogspot.com/


   



Av whoiam - 30 juli 2011 09:59

Visste du att...
 
... att fler människor dödas av åsnor varje år än människor som omkommer i flygolyckor?
 
 
Måste säga att det känns riktigt bra! Jag är ju så grymt flygrädd så nästa gång jag flyga ska jag tänka med detta "citat"
 
Men iaf, vad ska ni bloggläsare göra idag då? Jag ska eventuellt jobba idag men annars så blir det nog en slappdag för min del :)
 
hade puss
 
------------------------------------------------------------------------------------ 
DZFELOJAPIERJASLKFMÄÖAOPJAWÖSDKSDÄÄPFDOAOUH:LAIDSIFÖALI
SFLOJSFIOSOFISIRJSIJFOIJFJISDFOJÄLJREÖSLIRJÖFLKHFÖ
OIÖOIÖ
SÖLDFJSEJFIEOIJFRWEJIRÄERLOJQÅJNCVHSÖFOHGÖTPO3OPEFIUIFI
R4O80AU9OHBFAL923OJFSLVKIOSDJOÖEROÖSDIFJÖORIO03203
P.LDIS
 
kAN NI HITTA 4:AN
 
MAILA/KOMENTERA ISÅFALL SÅ KAN DU VINNA ETT SMYCKE FRÅN TYRAS.SE
 
ps: GLÖM INTE BESKRIVA VAR DEN ÄR!

Av whoiam - 29 juli 2011 23:15

Vet ni att jag håller på med en tidning. Lucky (eller Lycky Magazine) är en typ av skvaller/mode&skönhet-tidning som jag skapar själv ;p Jag tänkte att ni skulle få se lite sidor ur den!


BTW: Jag har ej skrivit ut sidorna så de ligger i ett dokument än sålänge!


     

Av whoiam - 29 juli 2011 14:38

Asså jag skulle egentligen vilja skicka ett brev till någon kändis i Hollywood men jag skulle dock vilja ha svar och det är nog inte så stor chans :/ Jag mejlade en gång Jana Kramer (i OTH) men hon svarade aldrig :(


Men om ni skulle vilja skicka ett brev eller något till en kändis så samlade jag ihop några adresser här!


      

Av whoiam - 28 juli 2011 22:45

Handling;


Kates mamma dejtar den ena konstiga killen efter den andra och varje gång hon blir dumpad flyr de till en ny stad... Kate har börjat i en ny skola, bara en i raden av många trodde hon, och hon lär känna skolans populäraste kille - John Tucker. Kapten för basketlaget, tjejmagnet och med ett utseende mellan en grekisk gud och en modell. Problemet är att killen dejtar flera samtidigt, de tre helt olika tjejerna Heather, Beth och Carrie. Kate upptäcker detta och försöker förklara för tjejerna, som vägrar lyssna. När de väl förstår att Kate har rätt, så står hämnd på agendan.

Som hjälp för att få planen i rullning börjar de samarbeta med den "osynliga" Kate. De sminkar och klär upp henne för att göra henne till en "drömtjej", och Tucker nappar på kroken. Tillsammans hittar tjejerna på alla möjliga påhitt för att få Johns popularitet att sjunka, men de skulle aldrig ha underskattat sin motståndare.

En dag gör John helt plötsligt slut med både Heather, Beth och Carrie. Då bestämmer de sig för att, med hjälp av Kate, krossa Johns hjärta som han krossade deras. Problemet är Kate och John verkar få riktiga känslor för varandra. Hur ska detta sluta?


 


trailer:


Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards