WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under oktober 2011

Av whoiam - 31 oktober 2011 22:10

Godkväll! Nu ligger jag redan i sängen eftersom jag åker i natt/morgon kl 5. Usch, jobbigt att gå upp så tidigt! Men jag får tänka att GossipGirl väntar i bilen på mig så ska det nog gå bra :) Annars vill jag bara säga hejdå och att ni får ha en bra vecka!


See you at Sunday!

XOXO





<3<3<3 <3 <3 <3

Av whoiam - 31 oktober 2011 08:51

Vad tycker ni om Kim Karadashians halloween-outfit? Jag tycker den var snyggt faktiskt. Jag älskar även hennes hår!! Så himla snyggt med rött hår.


   

Av whoiam - 31 oktober 2011 08:43

Hej alla glada och fina!


Idag har jag JÄTTE mycket att göra så jag kommer inte kunna blogga som vanligt tyvär. Men oroa er inte för i veckan kommer det komma tidsinställda inlägg som jag har fixat ;) I know, you love me!


Skämt osido, ... eller? ;p Iallafall, här kommer mina dagsplaner


* Dusha

* Baka

* Packa

* Tvätta

* Fixa filmer&musik till resan

* Skicka in jultidningar ( åt min syster )

* Shoppa till resan

* Äta

* med mera!


PusS

Av whoiam - 30 oktober 2011 10:35

De senaste dagarna har jag haft fullt upp att kolla på GossipGirl och eftersom jag intee får kolla på det har jag verkligen inget att göra. Men något finns det la att göra för något gjorde jag ju innan jag började kolla på GG ;)


Jag måste oxå säga att jag drömde om Gossip Girl ( om det jag skrev i förra inlägget ) inatt. Då hade de bara skitit i att säga hur det gick för Chuck och han var helt frisk. Jag hoppas verkligen de gör detta till en stor sak nu och inte "skippar" det som jag tycker de har gjort i vissa andra betydelserfulla scener.


Men, vad ska ni göra en sån här söndag?  Här är mina planer inför dagen iaf...


 

Av whoiam - 30 oktober 2011 00:43

Asså, jag är så arg!:) Jag kollade just på sista avsnittet av Gossip Girl s03 och jag blir så förbaskat arg! Det slutar med att Blair och Chuck blir tsm igen och Chuck skulle precis fria till Blair, då kommer Dan och slår ner han (för en sak) precis när han ska ta fram asken som hon då inte hinner se. När Blair får reda på vad Chuck har gjort lämnar hon honom. Hon åker med Serena till Paris. Sen slutar hela avsnittet med att Chuck blir skjuten.


Det värsta av allt är att jag har bestämt att kolla på säsong 4 när jag åker till Tyskland och Österrike, på tisdag!!! Jag orkar fan inte vänta men jag antar att jag måste så jag har något att göra på vägen ;)


Men jag har ju hoppats på Chuck och Blair i evigheter och de hade precis blivit tsm, igen. Men självklart förstördes det med ett ögonblick :S



Aja, nu ska lilla Anonimo sova. Imorgon ska jag börja fixa lite inför Tysklands/Österrike resan.

Godnatt<3


 


Sorry för spoilen för er som inte sett dit :o

Av whoiam - 29 oktober 2011 19:38

Helllluu! Vad gör ni en lördagskväll? Just nu ska jag ut så jag kommer kanske inte kunna blogga förrens sent ikväll. Men jag slängde ihop lite sims outfits som jag vänligt bjuder på!


     

Av whoiam - 29 oktober 2011 12:53


 


Texterna är kopierade från msn.se


Nu uttalar sig Robert Pattinson om hur det var att spela in sexscener med flickvännen Kristen Stewart.

Den 25-årigas stjärnan, och sexsymbolen, är på plats i Sverige för att promota nya ”Twilight”-filmen ”Breaking Dawn del 1”. I filmen så får tittarna för första gången se huvudkaraktärerna Bella och Edward ha sex och Robert minns hur stor grej det var att spela in de scenerna.

— Det var kaos och alla blev lite nervösa och ville lägga sig i, berättar Robert på presskonferensen i Stockholm nu på fredagen.

— Alla i teamet verkade ha kommentarer om hur det egentligen skulle vara när Edward och Bella hade sex. ”Nej nej, sådär skulle inte Edward stöna” kunde de säga, avslöjar stjärnan med ett skratt.

Skådespelaren berättar också om att varken han eller flickvännen och motspelerskan Kristen gillar att visa hud framför kameran.

— Jag och Kristen var så nervösa för att visa upp våra kroppar i sexscenerna, minns han.

Vad tyckte Robert om att spela blivande pappa och om att vänta med sex till äktenskapet? Klicka dig vidare i bildgalleriet ovan så får du se!




Robert Pattinson spelar Edward Cullen i de enormt framgångsrika "Twilight"-filmerna. Idag, fredag, var han på plats i Sverige och Stockholm och då berättade han mer om allt det där vi velat veta!




I "Breaking Dawn del 1" är Edward och Bella mer intima än någonsin




Paret, som också är tillsammans på riktigt, fick för första gången spela in sexscener tillsammans, något som Robert beskriver som "nervöst och jobbigt".


 


I filmen så får Bella och Edward äntligen varandra och Robert berättade på presskonferensen om hur det var att spela in scenen. "Egentligen kan man säga att vi är gifta för allt som sades var som på ett riktigt bröllop och prästen spelades av en riktig präst", skrattar Robert.


 


"Det kändes verkligen äkta" sa Roberts motspelerska Ashley Greene som spelar Edwards syster Alice Cullen om bröllopsscenen mellan Bella och Edward.




Men allt blir inte som paret tänkt efter bröllopslyckan. Bröllopsnatten leder till oanade konsekvenser.




Bella får reda på att hon blivit gravid och Edward vill inte att de ska behålla barnet. För honom är det ett monster. "Jag får hoppas att jag inte skulle reagera som Edward och få spel om jag fick reda på att min tjej väntar barn", säger Robert med ett skratt.


 


"I den här filmen är det jag som är som tjejer brukar framställas, alltså att vilja ta det lugnt med sex, medan Bella är mer på. Det kanske är bra att den sidan också visas upp", säger Robert.




Robert Pattinson om sex, bröllopsscenen och att spela pappa! - 10 (Stella Pictures)


Robert gillade att spela pappa. "Jag skulle vilja vara med i en fil med bara en massa bebisar", säger han




"Om jag är lik Edward? Hmm, jag kan förstå det där med att när man blir kär i någon så kan det nästan kännas som att man blir svagare av den kärleken", säger Robert.


Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards