WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under april 2011

Av whoiam - 29 april 2011 18:51

Hej bloggen :* måste bara be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har dock förklaring. Jag förlorade en nära till mig för ca 2 veckor sedan och nu har det varit begravning och lite annat så jag har inte hunnit.


Men nu sitter jag i min vackra stora husvagn ute på landet. Nu sitter jag o väntar på pizzan och senare blir det lite film o mys med the family.


kyssar anonimo


 

Av whoiam - 26 april 2011 22:03

Hejsaaaan läsare. Idag har varit en stress-dag, därför har jag inte hunnit blogga.

Jag kom hem från skolan, var hemma i två timmar, åkte och bada, kom hem för en halvtimme sen.  puuuh. har inte hunnit nåt.


Ha det bra kära läsarä. pussssssssssssssssss


 


Obs! inte det badhuset på bilden

Av whoiam - 25 april 2011 11:18

 


I den här boken kommer jag skriva allt från himmel till jord, det finns liksom inget tema som jag följer. Hoppas ni läser den.


BTW: Den ligger under min nya kategori Min bok "The Life Of Anonimo"



Av whoiam - 24 april 2011 23:57

Just nu sitter jag och kollar på teen mom 2. Egentligen börja dem sända serien 16 maj men jag fick den bra idéen att gå in på www.watchseries.com och där hade dem alla avsnitten. Så det är ett tips.


Vill du kolla på serier online?

Gå in på denna sidan: www.watchseries.com =tips

 

 

Av whoiam - 24 april 2011 18:37

Jag tycker det är rätt coolt att man kan göra om personer snygga med lite smink bara. Eller vad tycker ni? Tycker ni om nartuligt eller med smink?

    

Av whoiam - 24 april 2011 18:00

Vad tycker ni om serien Hellcats? Jag har bara kollat på One Tree Hill så jag ville prova på något nytt och då verkade Hellcats vara en väldigt bra serie.


Själv tycker jag den är sådär/bra/ mer än bra men inte skitbra. Asså den är svår att placera men typ bra. Liksom jag längtar ihjäl mig efter one tree hill men så mkt längtar jag inte efter Hellcats.


Dan och Savannah är ju tillsammans i serien men jag tycker Marti och Dan ska vara ett par de är så mycket bättre ihop :)


 

BTW: Hellcats är på söndagar kl 18:05 på kanal5 :) 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards