WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under juni 2012

Av whoiam - 30 juni 2012 19:38

NU ÄNTLIGEN är videon done, done and done! Sköönt, för det tar väldigt lång tid att göra ;D Men det är självklart värt det! Ni får se videon som många inlägg, fast i en video eftersom jag inte har bloggat så mycket idag. Här kommer min "underbara" videoooo



 

Av whoiam - 30 juni 2012 14:17

1. Payphone - Maroon 5


2. Don't go breaking my heart - Agnes Carlsson


3. Whistle - FloRida



Av whoiam - 30 juni 2012 00:46

Visst har man ganska lite pengar ibland!! Eller ganska ofta kanske? ;) Iaf så kan man ALLTID fixa ihop en hel, snygg outfit. Och speciellt från H&M som rear en hel del nu *tummen upp*. Kolla bara på dessa grymma outfit's som jag slängde ihop ;)


     

Av whoiam - 29 juni 2012 20:10

Kommer ni ihåg när jag gjorde en liten video för ett tag sen? Jag slängde ihop en liten "lär känna mig" video och funderar på att göra en till. Men frågan är vad videon ska handla om denna gången? ;) Tror ni får hålla ut tills videon är klar. Så länge får ni "njuta" av min professionella gamla video :D



Blir jag inte klar idag får ni se den imon! :)
 

Av whoiam - 29 juni 2012 13:28

Tyvär måste jag städa hela huset... och det ska bli skitkul :D NOOOOOOOOOT. Men hinner jag så försöker jag självklart slänga in lite inlägg, men annars får ni ha en bra dag så ses vi :)


Släger in ännu några bilder som jag gjorde om! ;)

     

Av whoiam - 28 juni 2012 16:25

Ni kommer väl ihåg att jag tipsade om sidan PicMonkey där man kan göra om bilder? Här kommer iaf två stycken bilder som jag gjorde om nyss :)


                                                  

    Original --> Omgjord


   

Av whoiam - 28 juni 2012 14:11

Som jag lovade tidigare så skulle jag ju tipsa om filmer med Mary-Kate o Ashley Olsen. Här kommer iaf mina favoriter!


1. New York Minute

Handling: Jane och Roxy är två tvillingar som bor i en välbärgad förort till New York City. Jane och Roxy är varandras motsatser. Jane är en A+ student, medan Roxy skolkar så gott det går. Jane får reda på att hon har chans att vinna ett stipendium till Oxford University i England. Hon bestämmer sig för att delta och detta måste hon göra i New York City. Samma dag som Jane ska hålla det avgörande talet, ska rockgruppen Simple Plan spela in sin nya video i staden. Roxy måste självklart gå. Det slutar med att tvillingarna hamnar på samma tåg in till staden och allting går helt fel för stackars Jane, som kanske inte kommer hinna till sitt tal...

 


2. Holiday in the sun

Handling: De två spralliga, killtokiga tvillingsystrarna tillbringar sitt sportlov på paradislika Bahamas tillsammans med sina föräldrar. Deras enda problem är att de då inte kunde följa med alla sina klasskamrater till Hawaii, men de är å andra sidan vana vid att göra det bästa av situationen. Som alltid är det snygga killar som är deras bästa tidsfördriv, men mitt i deras solsemester bland lyxjakter, surfare, hästar och månskenspromenader råkar de snubbla över en smuggelliga som handlar med antikviteter - och det blir början på deras livs största äventyr!

 


3. When in rome

Handling: Systrarna Leila (Ashley Olsen) och Charli Hunter (Mary-Kate Olsen) får sommarjobb i Rom, ett jobb som kanske inte känns så viktigt när staden är full av äventyr och romantik. De hinner dock knappt börja innan de blir avskedade. Systrarna bestämmer sig för att ta reda på de bakomliggande orsakerna bakom avskedandet och försöker få tillbaka jobbet. Under tiden får de dock tid över för att upptäcka allt vad Rom har att erbjuda.

 

Av whoiam - 28 juni 2012 14:05

Är det bara jag som tycker om Miley Cyrus klädstil? Jag tycker den är skitsnygg och mycket inspirerande! (eller vissa saker iaf)


             

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards