WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under maj 2011

Av whoiam - 30 maj 2011 20:16

Måste bli en bloggpaus men det kanske kommer in inlägg lite då och då, men ni får ha det så bra. Är tillbax till 7 juni.


Ha det bra Puzz


 


 

Av whoiam - 28 maj 2011 22:16

Jag tänkte ge er ett litet snabbtips om ett bra tv-program. I used to be fat. Det handlar om tonåringar som har 111 dagar på sig att gå ner i vikt med en personlig tränare. Grymt kul och se hur mycket dem går ner!



 










       

Av whoiam - 28 maj 2011 22:11

Jag har ritat av Tyra Sjöstedt. Så vad tycker ni om bilden? Asså jag vet ju att jag är bäst och så och att den är skitsnygg så jag är bara bäst helt enkelt !!!


I Love Me


Men erkänn att bilden är grymm!


 

Av whoiam - 27 maj 2011 23:06

Blond eller brunett



Hemmakväll eller utekväll



Svart eller vitt



Bärbar eller stationär dator



Glass eller godis



Jeans eller mjukisbyxor



Fotboll eller innebandy



Ringa eller sms:a



Bio eller bowling



Enkel eller dubbelsäng



Nagelsax eller nagelknippsare



Blyerts eller bläck



Sony Ericsson eller Motorola



Blått eller gult



Spray eller vax



Halsband eller armband



Linne eller t-shirt



Stol eller pall



Duntäcke eller vanligt



Badskum eller badkulor



Digital klocka eller vanlig



Brunögd eller blåögd



Osminkad eller sminkad



Halstabletter eller tuggummi



Tidning eller bok



Silikonbröst eller naturliga



Skridskor eller skidor



Sommar eller vinter



Snowboard eller slalom



Scream eller Scary movie



Iste eller te



Varm eller kall o’boy
Höst eller vår



Födelsedag eller julafton



Ge eller



Harry Potter eller Sagan om ringen



Kalle Anka eller Musse Pigg



Stjärna eller måne


Stereo eller TV

Av whoiam - 27 maj 2011 22:56

Blake Lively


 Född: 25 augusti 1987, Tarzana, Kalifornien, USA 23 år gammal


 Dejtat: Justin Long, Kelly Blatz, Penn Badgley


 Känd för: Blake Lively spelar den ödmjuka och vackra Serena van der Woodsen i succéserien Gossip girl tillsammans med kollegorna Leighton Meester och Penn Badgley. Blake Lively älskar att åka till Disneyland, jogga och hänga med kompisar. Blake Lively på Twitter Blake Lively på Wikipedia


Yrke: Skådis


Mina tankar: Jag måste säga att Blake är en av dem sötaste tjejer jag sett. Hon har det där glimtet i ögonen! Annars har jag inte sett eller hört särskilt mycket om henne men hon är säkert en jätte söt tjej!


     

Av whoiam - 27 maj 2011 22:38

Tänkte visa några outfiter som jag gjorde nyss. Måste säga att jag är riktigt nöjd, jag tycker de är skitsnygga! ( eller vissa iallafall )


       

     


   


 


   

Så vad tycks?

Av whoiam - 26 maj 2011 22:46

Två bloggar som är stora favoriter är www.Tyras.se och www.Kenzas.se


Riktigt roliga bloggar!


   

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards