WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 14 september 2011

Av whoiam - 14 september 2011 16:17

Snälla hjälp, ska köpa ny mobil och jag vet inte vilken jag ska välja.




Är det någon som har nån av dessa följande mobiler?

Kan ni inte komentera vad ni tycker och vad som är det bästa och sämsta med mobilen? Eller så kankse ni har andra mobitips? Obs - ej iphone

 

           

Please - Help me!

 

Av whoiam - 14 september 2011 15:43


Tänkte skriva lite om händelsen nu. Det var ju Stefan Livs lag, Lokomotiv Jaroslavl, som skulle spela sin premiärmatch i staden Minsk i ryska ligan KHL mot Dinamo Minsk. Men redan efter planets start gick något fel och planet krachade på strandkanten till floden Volga. Man vet dock inte riktigt säkert vad som hände men troligtvis fick inte piloten tillräckligt med fart vid starten så därför kunde de inte komma upp i luften så högt de egentligen skulle. Jag har även hört att det inte fanns tillräckligt med bränsle och att självaste planet egentligen skulle skrotas.


Visst blir man arg! Hur många gånger tänker man inte, "varför just det planet?", "Varför åkte hockeylaget just den tiden i det planet?", "Varför just deras hockeylag"?, "varför skulle Lokomotiv spela i Minsk? Hade de spelat någon annan stans hade de inte åkt med det planet" osv. Illskan är enorm


Asså jag blir så j'vla arg! Men man kan ju inte tänka så hela tiden. Okej, livet är orättvist men istället får vi tänka vilken bra männsika Liv var och var duktig han var! Jag läste ett citat som lyder "Gud plockar bara de fina blommorna" och det är ju så sant.


       


Gud vad jag kommer sakna Stefan Liv!

 

 

Annars så tror jag inte jag kommer skriva mer nu om Stefan Liv och händelsen. Jag känner mig ganska "klar" med det nu. Men man vet ju aldrig förstås! ;)

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards