WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av whoiam - 4 januari 2012 23:14


1. Jag är ett control-freak


2. Jag är SÅÅÅ flygrädd men har ÄLSKAT att flyga


3. Jag tycker det är skönt att vara ensam


4. Jag älskar mitt hår och får ofta komplimanger för det


5. Jag älskar sjunga. Jag är inte "världsbäst" på det men jag bruka drömma om att jag är det. HAHA


6. Jag måste ha en serie att kolla på. Just nu är det Andra avenyn som gäller!


7. Jag HATAR folk som skryter och tror dem är bättre än andra


8. Jag snusar, röker, och knarkar ..... INTE


9. Jag älskar sommaren och hatar vinter


10. Jag består typ av 100% fett, altså inga muskler - hehe ( ren gissning asså)

 

          







Av whoiam - 4 januari 2012 21:56

  

En grymt bra kärlekskomedi! Sevärd med mycket bra skådespelare!

 

 


 




Av whoiam - 4 januari 2012 21:53


Här är två av mina just nu favorit låtar.

Okej, det är Hannah Motana men jag bry mig inte. Låten har bra ös och är exakt i min musiksmak!




Den här låten får mig att leva mig i songen så bra. Därför gillar jag den så mycket!


Av whoiam - 4 januari 2012 21:50

Dessa goda trosor måste beställas! De är från H&M by the way!



   

Av whoiam - 4 januari 2012 21:41


Sverige är i final  - YAY! Fan vad Gött! Det lite tråkiga är att matchen visas imon-natt klockan 02.00 så jag måste spela in och kolla dagen efter :( Det är ju mycket roligare och se live, ellerhur! Men hoppas Sverige tar Ryssland nu!


  


                               VS


 

Av whoiam - 4 januari 2012 21:35

Finally. Nu kommer resultatet på lyxhotellen!


För er som vill läsa om hur tävlingen gick till: http://anonimo.bloggplatsen.se/2011/11/22/6715988-tavling/


För er som vill se hotellen: http://anonimo.bloggplatsen.se/2011/12/14/6866632-sims-tavling-avgorandet/


Vann gjorde hotell nummer 2 som har röstats fram av mina läsare! Ett stort grattis till Rebecca som har vunnit en valfri sak från www.stylebytyra.se GRATTIS!


 



Av whoiam - 4 januari 2012 18:15


Prinsessan Victoria


   


Jennifer Garner


   


Hilary Duff


   


Beyoncé


   


Jessica Simpson


   

Av whoiam - 4 januari 2012 17:43


Här kommer mina, observera mina tips på hur jag lever min hälsosamma vardag. Har ni tips eller funderingar så är det bara att kommentera!


* Röra på sig minst en timme varje dag


* Träna 3 gågner i veckan utöver att man rör sig en timme varje dag som ex: styrketräning


* Fika bara lite på helgerna. Fika ska man unna sig med, dock inte för ofta!


* Ät stora portioner med mat och använd alltid samma mattider. Ät ALLTID grönsaker och gå efter tallriksmodellen


* Småät INTE


* Godisförbud - godis är bara onödigt och onyttigt


* Sitt inte stilla mycket vid datan eller tv:n


* Stressa inte, utan planera


* Fixa någon slags hemmaspa minst en gång på 2 veckor.Ex: dusch, ansiktsmask, hårinpackning o.s.v Om ni är två pers. så ge varandra massage!

 

* Ät alltid en fruk och/eller en grönsak varje dag

 

* Drick minst en liter vatten varje dag - det är viktigt för kroppen


* Snusa, knarka, drick (alkohol) och rök ABSOLUT INTE


Detta är några av mina bästa tips som alla borde följa. Då mår man bra både psykist och fysiskt!

 

         

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards