WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av whoiam - 23 februari 2012 22:36

Här kommer nästa veckas spoilers för Gossip Girl och One Tree Hill. Gosh altså, det är så fruktansvärt att vänta när det är så spänande!!! Man vill ha alla avsnitt på en gång ju!!!


Gossip Girl säsong 5 avsnitt 17

 


One Tree Hill säsong 9 avsnitt 8


Av whoiam - 23 februari 2012 22:10

Visste ni att den svenska popstjärnan Robyn har varit med i den asbraiga och världskända serien GossipGirl. Erkänn att det är ganska coolt faktiskt. Jag hade ingen aning om att hon var så stor :)


     





Av whoiam - 23 februari 2012 16:38

Jag fick en fråga innan från Anonym som jag vill svara mer på ...

 

 

 

Svar: Innan jag svarade så vart jag inte helt säker på om det skulle bli SEX säsonger av Gossip Girl. Men jag har tagit reda på det lite mer och kan med 85% säkerhet säga att det kommer bli en till säsong, om inte mer?! De har i alla fall ett kontrakt på sex säsonger, men det verkar som GG har tappat väldigt många läsare så det styr ju lite om det kommer bli en sjätte säsong. Kanske inte så konstigt eftersom de parar ihop Dan med Blair ;);););); HAHAHH. Men skulle jag bli 100% säker så lovat jag att säga till igen! ;)


 


Av whoiam - 23 februari 2012 16:24

Det är verkligen sant det jag säger. INGET PAR HÅLLER. Finns det ens något par som typ hållit ihop hela sitt liv? Nu har iaf även Sophia Bush och Austin Nichols delat på sig :( Och jag som gillade dem starkt! :/


Läs en artikel här som kommer från tidningen Us Weekly

 

 

Av whoiam - 23 februari 2012 16:05

Många många goda hälsningar från Anonimo till er och er nya familj! Jag kan inte annat än att längta till man får veta "lill prinsessans" namn (Jag ÄLSKAR att komma på namn!)


Här är mina förslag:

- Sofia

- Isabelle/a

- Agnes

- Nathalie

- Alice

- Amanda

- Elsa

- Signe


Hoppas verkligen hon får något av de namnen jag gillar! Det vore väldigt kul! :D


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards