WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under maj 2011

Av whoiam - 22 maj 2011 21:21

GRYMT bra låt - On The floor av Jennifer Lopez ft Pitbull

 



LYSSNA!!!


Av whoiam - 22 maj 2011 21:08

VEM tror ni åker ut ikväll? Jag är ju på "den sidan" av "grupperna" där både Gurkan och Christian inkluderar, så det är tråkigt att typ alla har åkt ut. Först var det Sonia, sedan Katerina och nu någon av dem ikväll. Fyyyy, tråkigt!


Men om jag MÅSTE välja så tror jag att jag vill Kristian ska åka ut ikväll ...


 


                         VS



 

Av whoiam - 22 maj 2011 21:04

Trodde ni att jorden skulle gå under? Själv trodde jag aldrig det! Asså, det gick ju runt i tankarna i går men jag trodde inte på det. Liksom, hur många gånger har dem inte sagt att jorden ska gå under????


Vi får hoppas att det dröjer länge länge länge till!!


 

Av whoiam - 22 maj 2011 18:19

Förlåt för jag inte lagt ut några "veckans outfit" innan, men jag ska bättra mig!


 

Av whoiam - 19 maj 2011 18:02

ObS: Nu är hela del 4 av Timmi Trascott färdig så det är bara att läsa!

 

Vad gör ni?


Jag ska plugga ikväll men jag ville bara skriva lite och säga hej. Jag vill också säga att min blogg ska och kommer bli mer underhållande i framtiden! Skolan är ju snart slut.

 

Av whoiam - 18 maj 2011 20:57

Fick reda på det idag - DET KOMMER BLI EN SÄSONG 9


13 avsnitt,


har inte så mycket mer att säga, överlycklig...


 



Annars: förlåt för "dåligt bloggande". Jag har typ bara bloggat om serien Timmi Trascott men det är ju så kul! Menjag lever och så, eller typ. Skolan halvdödar ju en så, men annars är allt fint fin. Det är bara och köra den sista månade som är kvar.


Ha det bra läsare puss:

Av whoiam - 15 maj 2011 20:54

Guud vad Jag hoppas att Sverige vinner!!

 

Ni kasnke inte vet att jag älskade hockey, men nu vet ni det;P Jag håller på det bästaste laget HV71 ) som det kanske inte gick så toppen för i år men då hoppas jag verkligen Sverige vinner nu.


BE FÖR SVERIGE NU!


JAG VET ATT DEM KAN!


LYCKA TILL ER <3


 


*SORRY FÖR SAMMA BILD*

 

 

Av whoiam - 13 maj 2011 23:05

YAYYY, det "bästa" landet Sverige har gått til final i hockey VM. Bra Jobbat måste man bara säga. Nu måste ni bara slå finland också!


Annars har jag idag gått i skolan typ. Har haft två inställda lektioner av fyra så det var en väldigt chill dag idag! Imorgon ska jag på hajk, wish me good luck! (bara det inte spöregnar)


BTW; Vad tycker ni om min nya serie Timmi Trascott? ni kanske tycker att jag bara bloggat om sims på senaste tiden men det kommer ändras - promies!


Hade bra och glöm inte be för Sverige som spelar finalsöndag, GoodBye!


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards