WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under maj 2011

Av whoiam - 9 maj 2011 21:55

Fakta: Las Vegas stratosphere är ett torn i Las vegas som jag tror är hotell men även en liten "nöjespark" om man kan kalla det så. HÖGST UPP på tornet är det fasen karuseller???? man bara what the fuck!!! vem bygger det?


Här kommer lite bilder och videos iaf. Skulle ni sätta er i några karuseller?


                    

Jag skulle ALDRIG sätta, eller jag skulle inte ens gå upp typ!











När vi ändå pratar om åkattraktioner - det finns en "karusell" som är bara "lite" större verition av kanonen på Liseberg. Den finns som jag vet i Usa och Kina. Skulle ni åka den?



 








Av whoiam - 8 maj 2011 22:15

Katerina skulle för (fan) vara kvar. PETER, JÄKLA PSYKO, ÅK HEM TILL DINA BARN ISTÄLLET, HAN SKULLE UT MED ETT STORT U.


AJA. DET ÄR SOM DET ÄR .


Nu ska jag lägga mig o sedan imorogn är det den vanliga "trevliga" skolan, sedan ska jag hem till min kära klassföreståndare för lite filmdax. mysigt värre :)


ha det bra kära läsare


   (sorry till er som gillar Peter, men jag hatar han så mkt så jag måste få säga vad jag tycker!!!!! )



Av whoiam - 6 maj 2011 20:09

Eftersom ni vet att jag är galet förälskat i One Tree Hill så tänkte jag börja blogga mer om serien och uppmana er till att kolla på serien. Så här med skaffar jag en ny kategori - One Tree Hill


Annars ville jag bara säga att jag har varit i skolan idag och jag är såååååå stressad inför allt plugg. Men aja, det är ju bara ca tre/fyra veckor "jobbiga" "plugg" veckor.


Nu blir det den älskade sporten HOCKEY, Sverige - Frankrike (tror jag ;PPP) sedan blir det älskade BIG BROTJER. Hadet braooo


kisssssssiiiiiesss


 

Av whoiam - 6 maj 2011 20:05

Paris Hilton


 


Lady Gaga


 

Angelina Jolie


 


Hilary Duff


 


Katy Perry


 

Av whoiam - 6 maj 2011 19:07

          

Av whoiam - 4 maj 2011 22:19

Britney Spears

2 december 1981, Kentwood, Louisiana, USA
29 år gammal

Brit, Pinkey, The Princess of Pop
Jason Allen Alexander, Justin Timberlake, Kevin Federline, Criss Angel, Jared Leto, Colin Farrell, Adnan Ghalib
Britney Spears är en amerikansk popstjärna som växte upp i den amerikanska södern. Hon slog igenom som 8-åring i TV-programmet The Mickey Mouse Club, där hon också träffade sin första pojkvän, sångaren Justin Timberlake. Britney Spears har två barn tillsammans med exmaken, hip-hoparen Kevin Federline: Sean Preston Federline och Jayden James Federline. Britney Spears har sedan skilsmässan från Kevin Federline (mars 2007) haft en personlig kris, varpå hon bröt ihop totalt efter att ha omyndigförklarats och även fråntagits vårdnaden om sina två söner. Hon har de senaste tio åren gett ut sex studioplattor, som alla har sålt i mångmiljonexemeplar. Britney Spears är därmed en av världens största kvinnliga sångerska, genom alla tider.


          



Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards