WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 14 november 2011

Av whoiam - 14 november 2011 21:58

Nu blir det sängen. Alltid lika härligt att lägga sig tidigt även om man skulle kunna vara uppe hela kvällen/natten. Imorgon blir det sjunde avsnittet av GossipGirl på min sovmorogn innan skolan - längtar!


Ha en bra dag imorgon - det ska jag iaf! puss


 

Av whoiam - 14 november 2011 16:48

Hejsan! Jag vill bara säga att jag just nu håller på att utveckla min blogg. Jag kommer lägga ner mer tid på skolhjälp och även problemhjälp. Om du behöver hjälp med läxor, maila bara. Om du behöver prata med någon anonymt, maila/komentera bara.

Jag ÄLSKAR att hjälpa till så var inte rädd. Alla behöver vi prata med någon, så även om Du inte behöver hjälp så kan du ju prata med mig ändå - ANONYMT för att förtydliga!

 

 

Av whoiam - 14 november 2011 15:19


Jag har faktiskt en åsikt som jag måste dela. Jag tycker mode är de som är annorlunda. Med det menar jag att jag tycker inte det är mode om hela Sveriges befolkning går runt med samma H&M, Gina Tricot, Vila kläder. Jag tycker man ska sticka ut med sina kläder. Men självklart är det mode även om alla går runt med samma kläder. Vill bara punktera att det är "coolare" om man är speciell och har sin egen klädstil.


Här kommer en riktigt ball klädstil, som är från H&M, men som många kanske inte köper för det "inte är mode". Eller vad vet jag? Jag har inte sett någon med dessa kläder iaf!¨

 

   

 

Ok, ni kanske tycker denna outfiten är skit normal men det tycker inte jag. Den är annorlunda! Speciellt med de utsvända jeansen.

 

Fortsättning av annorlunda outfits kommer!

 

 



Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards