WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 30 november 2011

Av whoiam - 30 november 2011 21:36


Vem var snyggast? Vem hade snyggast klänninge? Jag tycker;


Snyggas klänning = Kate Hudson (1:a)

Fulast klänning = Angelina Jolie (sista)


Snyggast smink = Molle King (3:e)

Fulast smink = Taylor Swift (4:e)


Snyggast hår = Molle King (3:e)

Fulast hår = Taylor Swift (3:e)


Snyggast skor = Kate Hudson (1:a)

Fulast skor = Scarlett Johansson (6:e)


             

Av whoiam - 30 november 2011 17:33


Är det någon av er som har sett serien How I Met Your Mother? Isåfall, är den bra? Jag vill gärna börja kolla på någon mer serie än bara OneTreeHill och GossipGirl. Ge gärna lite kritik om ne har sett den! ;)


 

Av whoiam - 30 november 2011 17:13

 


Om ni undrar så tillhör de här Gina Tricots skyltfönster. Jag hoppas ni tänker som jag - helt sjukt! Ska det vara så här? Ska man va så överdrivet och fult smal och väga 30kg? Är det så världen är uppbyggt?


Jag tror inte ens de som skapat dockorna att de vet hur mycket det påverkar tonårstjejer. Just nu är det väldigt många som har ätstörningar och som påverkas av sånt här hela tiden. Har ni någonsin ens sett en fet skyltdocka, eller modell? Det är inte nartuligt, bara sjukt!


Jag hoppas verkligen att detta rubbade samhälle kan fatta vilka följder sånt här får och tar till sig av det! För så här kan det inte fortsätta!


Skriv på här för att stoppa detta, så kan vi alla hjälpas åt-

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?ginaskyltdockor

.

.

.

Här kommer två väldigt bra citat från Brooke Davis ( som är med i OTH ). Ni som läser - ta åt er av detta, INTE det andra!


   




Av whoiam - 30 november 2011 14:57

 

Vill bara tipsa om Teen Mom säsong3 som kommer visas den 13 december om jag inte minns fel. Men om ni vill kolla nu och inte orka vänta så kan ni gå inte hääääääääär och se, så slipper ni vänta :)

 


   

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards