WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 8 april 2012

Av whoiam - 8 april 2012 20:08

Jag vet inte om jag har nämn detta, men egentligen så skulle ju det komma intervjuer till det sista avsnittet av OTH, vilket det inte gjorde. Men i USA var inturvjuerna med, men inte på de online-sidor som man kan se OTH på.


Men för er som ändå vill se intervjuerna så kommer dem i tre delar här. (Var berädd på att börja lipa!)

 

Del ETT


Del TVÅ



Del TRE


Av whoiam - 8 april 2012 17:55

Då är det dax igen ikväll för ännu en BB veckofinal. Vem åker ikväll? Kul att Annica är med nu efter två missade! ;)


 


Men som vanligt så ska ju en lämna, och jag hoppas verkligen att det blir Jennifer! Varför ska jag berätta nu :)


Jag vill ju självklart att Annica o Marcelo ska vara kvar. Dem är ju verkligen anledningen till att jag kollar på BB! Och jag tror att om Jennifer är kvar till nästa vecka så tror jag hon (även Hulda) kommer nominera Annica. Vilket inte är bra!

Men om Marcel är kvar så tror inte jag han nominerar Annica, eftersom dem är ganska nära vänner. Plus så vill ju alla i huset ha ut Marcel. Så det är ju perfekt! ;)


Här är en statistik från BBelva.blogg.se. Hoppas den inte är sann! ;)

 


Av whoiam - 8 april 2012 17:07

Någon som vet vad låten som spelas i klippet heter? Ni får jätte gärna säga det, för den vara grymt bra! ;)


By the way, Ancelo är grymt söta! ;)


Anncelo%20-%20musikvideon

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards