WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 12 april 2012

Av whoiam - 12 april 2012 22:55

Alla som kollar på BB vet väl att Marcelo "neggar" och kan komma med taskiga kommentarer. Och visst, det är dåligt av han. Men det som är dåligt är ju hur Big Brother produktionen vinklar honom! Här kommer ett exempel:


Marcelo säger till Annica "Jag önskar att vi aldrig hade träffats". Annica börjar gråta och Big Brother avslutar klippet. Men vad som hände var egentligen att Marcelo sa efteråt att han ville träffats på utsidan istället i Big Brother. Men eftersom bara de som har 24/7 ser det så tror ju typ hela svenska folket att han är dum i huvudet. Så fitt fuck dåligt!

 

Han är en sån MYCKET bättre person än vad Big Brother visar på deras hemsida. Och det är rent ut sagt förjävligt! Sprid vidare detta och förstå hur mycket Big Brother produktionen vinklar...


 


BTW: Visste ni att Marcelo har sagt "Jag älskar dig" till Annica, dock på ett annat språk. Jag vet dock inte hur seriöst han sa det, för jag läste det på en blogg. Men vad tycker ni om detta? Är det för mycket, och för fort? Om jag inte fattade det fel så hade Annica sagt det till Marcelo också, på franska. Läs inlägget här


 

Av whoiam - 12 april 2012 22:42

Jag vet att jag bloggar så jävla dåligt nu :/ Och mina inlägg är tråkiga som fan, och det vill jag be om ursäkt för! Jag älskar att blogga och jag älskar att ni läser den! Det är så jävla kul...!


Men det är så jobbigt för det är skola hit och dit, det är sjukdomar hit och dit. Allt är hit och dit, alltså väldigt förvirrat och mycket!


Men vänta till helgen, för det kommer det "bomber"! Love U


 

Av whoiam - 12 april 2012 22:33

Vill bara tacka denna underbara människa som sa vad låten (i videon med Anncelo) hette. Den är grymt bra, så tack som fan!


 


Låten heter Thank U och sjungs av Alanis Morisette! Varsegod att avslappna med härlig lugn musik ;)

Av whoiam - 12 april 2012 15:59

Bara för att, så tänker jag berätta vilka kändisar jag har sett under mitt liv. Dock bara de "kändaste". Jag tror inte ni bryr er om jag har sett en programledare i SVT :) Eller gör ni...?


1. Det coolaste enligt mig = WESTLIFE!

 

 

2. Laila Bagge, Anders Bagge och Andreas Carlsson, Peter Jihde på Idol 2009

 

 

 

3. Även Erik Grönwall, Tove Styrke och Calle Kristiansson på Idol. Såg även i pausen Rabih, Eddie, Alice m.m om ni kommer ihåg dem? :)

 

 

4. Charlotte Perelli, Ola Svensson, Arash, Sanna Nielsen, Star Pilots, E-type m.m. (Kommer inte ihåg ;D)

 

 

5. Övriga Randoms: Amy Diamon (Haha), Lili och Sussie, Måns Zelmerlöv, Fredrik Reinfeld (Har till och med hans autograf ;D), Peo i "Tillbaka till Vintergatan"

 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards