WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 19 april 2012

Av whoiam - 19 april 2012 21:45

Sitter och kollar på www.annicaomarcelo.blogg.se där de uppdaterar Big Brother kvällen. SÅ JÄVLA FUCKING FITT KUK JOBBIGT ATT INTE SOPCAST FUNKAR...


Men det stoppar mig inte från att le ;) Först vart det bråk mellan Anncelo pga att Marcelo sa på ett oförskämt sätt att Annica säkert kommer lämna honom och gå tillbaka till sitt ex. Men de pratade och löste alllt.


Ännu bättre. Marcelo sa emot Rodney om att han är STOLT över sin förlovning och att singellivet är över nu ;) Fatta att Marcelo som har rövslickat Rodney hela tiden sa emot han! DEN Marcelo har jag väntat på! Hoppas bara han menar vad han säger, så jag kan ta tillbaka det jag skrev i tidigare inlägg!


   


Följ med på chatten på bloggen som jag tipsade om i början vetja!

Av whoiam - 19 april 2012 17:47

1. Turn Me On



2. Like A Love Song



3. Till The World Ends




Av whoiam - 19 april 2012 16:21

         

Av whoiam - 19 april 2012 15:25

Först vill jag bara säga att jag tycker JÄTTE MYCKET om Marcelo o Annica tillsammans i BB. De är så sjukt söta tillsammans, men jag fattar inte Marcelos attitydproblem?! (med mera)


För det första slickar han röv på Roddan som fan. Han sitter och säger rakt ut att han är otrogen hela tiden, NÄR Annica är där. Man bara, vad fan gör han? :O Så säger man inte! Och varför säger han fitthuvve till en tjej som han är kär i? Sen har han INGET självförtroende. Han tittar sig i spegeln 24/7 och ser så håret ligger bra till osv.


Men mer än så. Igår när Annica vart ledsen så gör han ingenting. Han bryr sig inte, även om alla andra säger till han. Tror han att han är cool eller? What the fuck liksom? Mer barnsligt beteende finns inte!


Ja, det finns massa fel med Marcelo. Men sen har han en väldigt fin sida, det har han! Men varför visar han den inte så ofta? Hoppas VERKLIGEN han är annorlunda på utsidan. Att han dels har växt ifrån sin omogna sida och att "den omogna Marcelo" bara var ett spel, framför Roddan kanske. TÖNT MARCELO. Bättre har han blivit, men han har en lång bit kvar! För det vore ju också kul om BB fick ett par 2012, precis som Martin o Sara fast dem var 2011.


Så om du ser detta Marcelo: Du är en omogen tönt som måste växa upp! Håll hårt om Annica för hon är en toppentjej som har förlåtit dig alldeles för många gånger! ;) Take care!


Se på dem! Sötnosar

   


Vad tycker ni?



Av whoiam - 19 april 2012 15:16

(Finns för både Apple och Android)


Vill tipsa om denna jätte bra appen - ShapeUp Club. Det är en app som räknar hur många kalorier per dag man ska äta, efter man har satt en målvikt. Man fyller i precis allt man gör under hela dan (mat,träning) så räknar den ut hur många kalorier sammanlagt man har ätit.


Perfekt om man vill gå ner i vikt! ;)


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards