WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av whoiam - 13 maj 2012 15:21

 


SVAR: Vill bara förtydliga att jag INTE driver en One Tree Hill blogg. Jag har bara en kategori med OTH, och bloggar även om serien ibland. Men tyvär blir det inte så ofta då jag inte vet om alla har sett serien eller inte


Men jag kan iaf tipsa om en annan väldigt bra OTH blogg. Det är en tjej som faktiskt har varit i Wilmington (Tree Hill) och träffat skådisarna bland annat


Bloggen ----> www.bloggtjej.blogg.se

Av whoiam - 13 maj 2012 15:15

Vill bara påminna er om att rösta på Vobban och Hanna J tills ikväll. Camilla är allmänt tråkig och borde lämna genast


Hanna Johansson

Telefon: 099 - 418 02

SMS: HannaJ till 72 400


Vobban Jonsson

Telefon: 099 - 418 03

SMS: Vobban till 72 400


 


Av whoiam - 13 maj 2012 11:24

Varmt eller kallt?

Vitt eller svart?

Sommar eller vinter?

Katt eller hund?

Tjock eller smal?

Halvfullt eller halvtomt?

Stad eller landsbygd?

Skog eller hav?

Villa eller lägenhet?

Chips eller popcorn?

Rock eller blues?

Nationell eller internationell?

Trä eller plast?

Dyrt eller billigt?

CocaCola eller Pepsi?

Fotboll eller Hockey?

Tjej eller kille?

Sandstrand eller klippor?

Ros eller ris?

Kanel eller kardemumma?

SVT eller kommersiell tv?

Bada eller duscha?

Jeans eller kostym/dräkt?

Blond eller brunett?

Rosor eller tulpaner?

Äpple eller päron?

Rädd eller modig?

Frisk eller sjuk?

Potatis eller pasta?

Ryggsäck eller väska?

Hurtbulle eller soffan?

Äktenskap eller sambo?

Ja eller nej?

Pizza eller sushi?

Bok eller film?

Fredagkväll eller lördagmorgon?

Kaffe eller the?

Vänster eller höger?

Lappland eller Skåne?

Inne eller ute?

Kött eller fisk?

Hjälm eller flytväst?

Guld eller silver?

Prada eller H&M

Göteborg eller Stockholm?

Pigg eller trött?

Biljard eller bowling?

Bullar eller Winerbröd?

Glad eller ledsen?

Släkt eller vänner?

Mc eller bil?

Charter eller backpacker?

London eller NewYork?

Morgon eller kväll?

Vantar eller handskar?

Ragga eller raggas?

Choklad eller lakrits?

Stängd eller öppen?

Aftonbladet eller expressen?

Tax eller pudel?

Överraska eller överraskad?

Fattig eller rik?

positiv eller negativ?

Ordentlig eller slarvig?

Barn eller husdjur?

Action eller drama?

Balett eller Breakdance?

Ketchup eller senap?

Bäddat eller obäddat?

Rakat eller orakat?

Stationär eller laptop?

 

Lycklig eller olycklig?

Av whoiam - 13 maj 2012 11:23

Denna var svår ;) Jag har många favoriter, men en som har varit min favort LÄNGE är ju självaste Brittan Spears! ;)


Personligen så tycker jag inte om henne som människa så mycket. Eller, egentligen kan jag ju inte säga det eftersom jag inte känner henne. Men enligt rykten om att hon har förlorat vårdnaden över sina barn osv gör ju bara att uppfattningen om henne blir mycket sämre. Dock kommer jag inte döma henne efter det! Rykten är oftast inte 100% sanna... men men, nog om det.


Jag gillar Brittans ganska ovanliga röst. Den är riktigt ball, och hennes röst är perfekt till hennes låtar! Några av mina favoritlåtar med henne är;

1. Till the world ends

2. Out from under

3. Overprotected

4. Toxic

5. I wanna go


 



Av whoiam - 13 maj 2012 11:18

   

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards