WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av whoiam - 24 maj 2012 19:34

Drömmen <3 Jag hade ju aldrig hunnit göra av med en miljon på en dag, så istället hade jag antagligen köpt det dyraste jag kan hitta, typ som ett hus eller något. Sedan hade jag sålt det dagen efter, gått ut med min miljon och shoppat som FÄÄÄN. Sen hade jag antagligen rest till USA/Hawaii/Karibien och levt livet helt enkelt ;)


Vad hade ni gjort?


 

Av whoiam - 24 maj 2012 19:21

Jag har faktiskt inte en slags förebild som jag ser upp till. Den ända jag kan tänka mig isåfall är la min mamma som jag lär mig mycket av! Men jag vet ju ändå några personer som jag tycker är bra förebilder för andra.


En självklar förebild är Blondinbella helt klart! Hon ger ut så sjukt bra budskap till unga läsare vilket är SÅ viktigt! Man ska inte som Kissie och Widerstedt tipsa om barnmat och bantningspiller, dem är ju bara rubbade. Många som läser bloggar är ju sånna som ser upp till bloggarna, därför är det så viktigt att förmedla rätt saker.


Även Tyra Sjöstedt tycker jag om. Hon är ju inte som Blondinbella precis, men det hon skriver är väldigt bra!


Vem har ni som förebild?


 

Denna bilden fick över 1000 kommenarer har jag för mig. Jag tycker det är starkt av henne att lägga ut denna bilden, många hade inte gjort det!

Av whoiam - 24 maj 2012 18:40

Oj, det finns ju flera miljoner snygga frisyrer i världen. Men något som jag oftast alltid tycker är snyggt är långt hår. Jag tycker alla blir snyggare i långt hår på nåt sätt. Asså, det finns ju skitsnygga "korthårsfrisyrer", men jag tycker ändå alla är snyggare i lite längre hår!


Här kommer några hårfrisyrer som jag ÄLSKAR!


Långt, lockigt och tjock hår. Blont som brunt som svart. LOVE <3

   

 


Snygga flätor. Älskar slarviga flätor som ligger på sidan!

   

 

Måste avsluta med detta hår. MUMMMMMMA <3

 

Av whoiam - 24 maj 2012 18:37

Ikväll klockan 21.00 på ettan kvalar Loreen med sin låt Euporia. Hoppas ni ringer och röstar! Eller kan vi rösta från Sverige föresten...? Kommer inte ihåg... ;)


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards