WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av whoiam - 25 maj 2012 18:19

Ja, för att föklara på bästa sätt så ritade jag upp mitt rum på paint. Bättre än såhär blir det inte! ;)


 

Av whoiam - 25 maj 2012 17:41

Just nu längtar jag som FÄÄÄÄÄN till sommarlovet!!! Tänk er att åka och campa, grilla, mysa med vänner och massa massa annat. Fan vad najs det ska bli me lov! :) Nu har jag plågats genom första året på gymnasiet, så ett sommarlov är välbehövligt!


Annars så längtar jag också jätte mycket till Big Brother finalen, och hur det har gått med allt o alla (ja, jag syftar på Annica o Marcelo mest, hahah). Big Brother har denna säsongen tagit mitt liv, så det ska bli skönt att gå tillbaka till mitt vanliga :D


 





Av whoiam - 25 maj 2012 00:41

HAHA, hittade en fanvideo med Camilla och Amandus i Big Brother och jag kan inte fatta att ens någon gör en fanvideo till dem...? Det måste nog vara Big Brothers tråkiga personer genom tiderna. Dessutom så är dem bara "myskompisar"...


Av whoiam - 25 maj 2012 00:34

Då har jag nyss sett sista Gossip Girl avsnittet och det känns faktiskt som serien börja falla på plats igen. Jag tycker hela säsong 5 har varit förjävlig rent ut sagt, jag hatar att skaparna av serien var tvungna att gör Blair till en sådan konstig människa som först väljer Louis och sen (äckel)Dan. Det gjorde också att Blair fick för mycket plats, så jag saknar även när det var lite mer Serena, Nate osv. Men sista avsnittet var bra med många frågetecken, så det ska bli kul med en till säsong!


Och så äntligen erkände även Blair hennes känslor för Chuck. Dock var han ju arg och ville inte ha henne, vilket jag förstår då han väntat på henne väldigt länge. Ska bli väldigt intressant att se hur det blir mellan dem. Men jag anar nog att det slutar lyckligt iaf ;)


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards