WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under januari 2012

Av whoiam - 6 januari 2012 15:17


Om ni fick välja de två (tjej och kille) snyggaste kändisarna, vilka hade ni valt då? De killarna jag valde kanske är mer söta än snygga, men självklart snygga också ;D


TJEJER


1. Angelina Jolie


 


 


2. Megan Fox


   

 

KILLAR

 

1. Zac Efron


     


2. Chace Crawford


 

Av whoiam - 6 januari 2012 11:56

(Inte i ordning)


1. Beck filmerna


 


2. Patrik 1,5


 


3. Jönssonligan (både stora och små)


 


4. Bröderna Karlsson


 


5. Sommaren med Göran


 

Av whoiam - 6 januari 2012 11:53


Det är känns bra! Så himla GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTTTTTTT. Hello 15 inlägg :D



 

Av whoiam - 6 januari 2012 02:00

 


Finalen börjar NU!


Eftersom jag inte orkar se matchen live så ligger jag troligtvis och sover nu :/ Så himla tråkigt eftersom det är roligare att se live! Men vem tror ni vinner? Jag har absolut inga förväntningar så jag tror ingenting. Men det vore helt awesome om Sverige vann! :) Så, om Sverige vinner ska jag göra minst 15 inlägg imon.


 


Vi ses om nårra timmar :)

Av whoiam - 6 januari 2012 00:13

Det var ett tag sen ;) Allt kommer fråm H&m


   

Av whoiam - 5 januari 2012 23:51


Mycket, eller väldigt mycket handlar om alkohol i samhället idag. Det har blivit alltför mycket undomar som dricker och det hatar jag. Varför dricka egentligen? Okej, det kan ju vara kul om man blir lite flummig och rolig. Men till exempel nyår, vill man inte minnas en sån kväll? Jag tycker iallafall det är okej att dricka lite cider, det är ju iallafall gott! Sprit med mera är ju så jävla äckligt, men man dricker ju det bara för att dricka :/ Men som sagt, varför dricka när man bara glömmer de roliga kvällarna?


 


Vad tycker ni om alkohol? Dricker ni?

Av whoiam - 5 januari 2012 22:07

Jag har tänkt att börja med lite "topp 5" listor bara för jag tycker det är kul! Jag börjar med topp 5 engelska filmer. ( Inte i ordning)


1. What happens in Vegas


 


2. Wild Child


 


3. The notebook


 


4. Twilight filmerna (Bäst än så länge är New Moon)


 


5. Bring it on filmerna (Bäst är All or Nothing)


 

Av whoiam - 4 januari 2012 23:14


1. Jag är ett control-freak


2. Jag är SÅÅÅ flygrädd men har ÄLSKAT att flyga


3. Jag tycker det är skönt att vara ensam


4. Jag älskar mitt hår och får ofta komplimanger för det


5. Jag älskar sjunga. Jag är inte "världsbäst" på det men jag bruka drömma om att jag är det. HAHA


6. Jag måste ha en serie att kolla på. Just nu är det Andra avenyn som gäller!


7. Jag HATAR folk som skryter och tror dem är bättre än andra


8. Jag snusar, röker, och knarkar ..... INTE


9. Jag älskar sommaren och hatar vinter


10. Jag består typ av 100% fett, altså inga muskler - hehe ( ren gissning asså)

 

          







Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards