WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under januari 2012

Av whoiam - 10 januari 2012 20:03

4 april 1991, McComb, USA

20 år gammal


Casey Aldridge


Jamie Lynn Spears är megastjärnan  lillasyster som också är sångerska och skådespelare. Efter lite runthoppande fick hon 2005 sin egna serie, Zoey 101, som främst handlar om Zoey som kommer till ett internat enbart för pojkar. Under 2008 fick Jamie Lynn Spears, tillsammans med pojkvännen Casey Aldridge, sitt första barn. Detta strax efter att storasyster fått sitt andra.


       


Gud, helt sick att hon bara var 16 år gammal när hon blev gravid. Undra om det var en olyckshändlse?!?! Hoppas det är bra med Jamie och hennes familj hittills. Jag hoppas bara inte hon tar över Britneys "position". Jag vet inte hur Britney är, rykten är ju rykten! Men man har ju hört dålig rykten om henne, och någon sanning tycker jag det borde ligga i det!















Av whoiam - 10 januari 2012 16:29

Hej lovley´s <3


Nu har jag äntligen fått tillgång till en data ... MED INTERNET!


Mitt, eller vårt hus internet har fuckat upp så jag kan inte göra nåt på nätet;/ ... Vilket betyder inget bloggande, igen efter det som hände i helgen.  Fuck life ibland ....


Vi ses när jag har fått tbx internetet! Puss så länge och förlåt ...

Av whoiam - 8 januari 2012 21:58

I´m not in love with the dorky game ... I´m just in love with styling


         

Av whoiam - 8 januari 2012 21:07

Om ni inte har sett Ensam Mamma Söker så kanske inte ni fattar, men ni som fattar ... Ni vet väl att Hannah valde Johan men avslutade det väldigt fort efter kameran hade släckts ner. Jag undrar verkligen varför!? Det jag vet och har hört är att han hade en tuff förfluten tid och massa skulder. Men rykten är ju rykten ...


Iaf, det jag tänkte komma till var att jag såg ett inlägg på hennes blogg där rubriken löd: "Jag och Mr x".  Under fanns en blid med Hannah själv som omhöll en kille. Sen skrev hon "Ni får snart snart veta"


Tror ni hon har träffat en ny? Det hade varit sjukt kul om hon har det! :D


 

Av whoiam - 8 januari 2012 19:35


1. Andra Avenyn


 


2. Solsidan


 


3. Ensam Mamma Söker


 


4. Big Brother


 


5. Halv åtta hos mig 


 

Av whoiam - 8 januari 2012 19:25

Ett enormt stort grattis till Beyoncé och Jay-Z som har blivit föräldrar till en liten dotter. Den här lilla tjejen kommer få två grymt coola och bra föräldrar. Det är jag säker på! Hoppas bara de går ut med lite bilder på dottern senare ...


 

Av whoiam - 8 januari 2012 19:15


Ja, rubriken berättar nog väldigt mycket, ellerhur! :) Imorgon är sista lediga dagen, fy vad jobbigt! Den första terminen i gymnasiet har varit den jobbigaste i hela mitt liv så att komma tillbaka till skolan är inget jag har längtat efter! Men, så ska man i och för sig inte tänka. Det är ju bättre man vill komma tillbaka till skolan så terminen tar slut nån gång. Smart tänktips av mig huh! :)


Jag är iallafall glad att jag börjar på tisdag! För många börjar redan imon har jag hört. HAHA


 


Så här lär jag känna mig på tisdag!

Av whoiam - 8 januari 2012 19:10

Jag är så arg! Igår när jag kom hem från "knattehockeyn" hade jag för en gångs skull väldigt mycket tid till bloggen. Men vad händer då? Jo, då har jag inget internet på grund av det dåliga vädret och det funkar inte tills nu då vi äntligen fixade det! Tur att det inte höll på längre, det är la så man får tänka :O


 

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards