WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under januari 2012

Av whoiam - 21 januari 2012 19:33

(Från H&M)

 

   

Av whoiam - 21 januari 2012 17:48

Jag har klagat på innan hur Miley Cyrus har blivit, men inte trodde jag att hon var så här "grym". Fyfan för den videon jag hittade ... Det var i Madrid då hon sjöng låten Fly On The Wall och jag kan inte fatta hur hon kan dansa så snuskigt och äckligt.


 Tänk liksom hur många barn som älskar Miley Cyrus, eftersom typ alla i hela världen har la sett Hannah Montana. Det är hur många som helst som har henne som förebilde ju! Vad säger hennes föräldrar egentligen om detta? Jag har inte sett någon mer video och hoppas verkligen hon fick sig en tankeställare, för hon har fått väldigt många disslikes på youtube!


Men som sagt, jag hoppas hon inte gör det längre. Man kan dansa "snuskigt och sexigt", men självklart går det en gräns!


Av whoiam - 21 januari 2012 17:35

Då vart det lördag idag :) Vad ska ni göra för skojsigt idag då? Jag ska bort ikväll men fixar lite tidsinställda så alla ni hemmasittare kan roa er med något! :)


Min kväll kommer annrs bestå av GossipGirl säsong 2 maraton, allt från mat och fika till godis och dricka, och även den ljuva chokladfontänen ;D;D


Ha en bra lördag! :*



     


Av whoiam - 21 januari 2012 17:26

Miley Cyrus kanske inte alltid fastnar på bild ;)


     

Av whoiam - 21 januari 2012 14:23

Hejsan läsare<3 Just nu befinner jag mig mitt i skogen och jag vet inte när jag kommer hem, vi får se ;) Men vi hörs senare när jag är hemkommen...Puss :*

Av whoiam - 20 januari 2012 21:51

Är ni lika mobilnördar som jag? ;)) Haha. Jag tänkte iaf tipsa om mina bästa spel, som är till Anroid och även Appel på endel spel.


1. Air Control


   


2. Line Runner


 


3.  Tangram


 


4. AirPenguin


 


Tipsa gärna om ni har några andra favoriter!

Av whoiam - 20 januari 2012 17:22

Go Eftermiddag <3 Vad händer ikväll? För en gångs skull har jag en lugn hemmakväll med mig själv - Skönt det med ibland! Jag kanske inte kommer blogga så mycket ändå, men jag får se sen ...


Annars så blir det väl lite tv-tajm, bland annat The Voice, Farsan och Bröderna Karlsson som går ikväll. Men vi hörs senare ... Puss


 

Av whoiam - 19 januari 2012 20:16

För er som kollar på de AMERIKANSKA avsnitten när det gäller både Gossip Girl och One Tree Hill så kommer spoilers för nästa veckas avsnitt!!


One Tree Hill - 9 Av3 (Gud, vilken spoiler! Fyfan vad jag längtar ....)




Gossip Girl - 5 Av12






Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Skapa flashcards