WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under september 2011

Av whoiam - 28 september 2011 21:47

Kände för att blogga ändå :P men, ni kanske vet att jag är beroende av One Tree Hill, och jag vill gärna försöka och kolla på lite andra serier så har ni några tips på bra serier?


exempel på serier man hört ska va bra ...


* the OC

* Gossip Girl

* Desperete Housewives

* How I met your mother

* True Blood


o.s.v


     


please, tipsa gärna!!!!!!!!!!!

Av whoiam - 28 september 2011 20:31

Komme bara göra ETT inlägg idag tyvär. Har haft mycket att göra idag så jag kommer skriva lite om allt i detta inlägg. Men vem vet, kanske kommer det in ett inlägg senare ;p 


1. IDAG / NU

 det enda jag har gjort idag är att plugga ;c fuck. det sucks. Men just nu sitter jag och kollar på idol och alla killar failar ;) så var det ju typ förra gången med. Den enda som har fått RIKTIGT bra av alla i jyrun är ju Amanda P, som jag verkligen hoppas och tror på ett wildcard!


2. HV71

Om ni inte redan vet så vann ju HV igår. Tredje raka matchen! :) De spelade borta mot Skellefteå och vann med 3-1. Hv gjorde ett mål efter bara 2:45 min in i första perioden.


3. Andre fick bra kritik av juryn! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

 

byeeeee




Av whoiam - 27 september 2011 22:02

killen: Den som gått vidare är ................................AMANDA FONDELL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


tjejen: (först) JAAAAAAAAAAA! (SEN)    Va sa du? Va? Skojar du? What?



how the fuck are people voting



?

Av whoiam - 27 september 2011 21:24

Rösta på Amanda Persson !!!!!!!!!!


"Amanda Persson, 16 år, Stenhamra
Låtval:Decode (Paramore)
Telefonnummer: 099-414 03
Sms: skicka AMANDAP till 72 400"

 

 

Av whoiam - 27 september 2011 21:19

Jag kommer framöver lägga upp några online filmer. Just nu har jag en Beck film. Tipsa om ni vill att jag ska lägga upp!


 

Av whoiam - 27 september 2011 19:32

Jag skulle precis kolla på lite underkläder och då hittar jag www.Snyggunder.se. Jag kollade runt lite på underkläderna och hittade bilder jag måste kritisera - Kolla på de här bilderna ...


   


1. Jag stör mig på att ALLA modeller måste vara anorexi-smala. Jag menar, har ni någon gång sett en tjock eller bara lite mullig modell?


2. Asså kolla på bildera, är dem inte lite överdrivna, Ena tjejen drar ner trosorna och den andra stoppar ner handen. Ni kanske tycker jag är konstig men jag STÅR för det jag säger och tycker. De borde inte ha  det såhär i " modellvärlden" överhuvudtaget.


Det skulle vara kul att hör vad ni tycker!

Av whoiam - 27 september 2011 19:17

.

.

Sitter just nu och kollar på HV och de leder redan 1-0 :D Ska la kolla tills kl blir åtta sedan blir det idol (Y) :) Vad gör ni en sån här tisdagskväll?  ( skriver om matchen imorn eller senare ikväll)


Later Bitches

Av whoiam - 27 september 2011 17:38

1. Naturkunskap (har prov på fredag)


 


2. Matte ( räkna miljarder sidor ;/ typ )


 


3. Kolla på Hv71 ( ofcourse :D )


 


4. Kolla på idolkvalet ( Hoppas några bra sjunger idag! )


 


puss

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards