WhoIam - Vem jag är helt enkelt!

Alla inlägg under september 2011

Av whoiam - 21 september 2011 20:52

Frisyr: Hästsvans med tofsar hela vägen ner


 



Kläder:

klänning H&M

skor have2have.se


    


  

Accesoarer:

väska bubbleroom.se

handsmycker bubbleroom.se

öronhängen bubbleroom.se

     


( klicka för större bilder )

Av whoiam - 21 september 2011 20:52

Frisyr: Hästsvans med tofsar hela vägen ner


 



Kläder:

klänning H&M

skor have2have.se


    


  

Accesoarer:

väska bubbleroom.se

handsmycker bubbleroom.se

öronhängen bubbleroom.se

     


( klicka för större bilder )

Av whoiam - 21 september 2011 20:34

Nu har jag fått min kära mobblabil och den ÄGER  fÄtt.


  

Vad har ni för mobil?



Av whoiam - 19 september 2011 22:24

Jag läste precis ett inlägg hos Tyras.se där hon skriver om mobbning och om Mikael Fogelberg som var med i Idol. Han hade ju blivit mobbad i hela sitt liv och då ska jävla Idol/tv4 ha "val" där man väljer "teamet" och då blir Mikael vald sist. Han sa typ "omen jag är ju van". Fyfan vad ledsen man blir. Säger som Tyra, hatar allt som har med mobbning att göra. Hoppas nu Mikael går långt så han kan visa alla jävlar som mobbat han vad han går för!


Fuck of TV4. De gör bara det för att få bra tv!


Läs inlägget hos Tyra - det är riktigt bra faktiskt http://tyras.se/2011/09/19/mobbing-i-tv-4/


 



Av whoiam - 19 september 2011 18:39

Tävling - nu kör vi!


Nu kan ni vinna ett mobilskal från http://lux-case.se/ som har skal till väldigt många mobiler.


Du gör såhär:


1. Gå in på lux-case.se och kolla ut ett mobilskal som passar din mobil.


2. Maila mig varför du ska vinna och vilket mobilskal du valt till anonimoblogg@hotmail.com. Släng även med bloggnamnet så kan du få en länkning ;p Med tanke på mina ganska MÅNGA läsare varje dag vore det inte helt fel!


3. Vänta och hoppas på att du vinner! Mailar vinnaren 21 sept då tävlingen avslutas.


Good Luck ! 

 

 

Av whoiam - 19 september 2011 18:01

God eftermiddag/kväll käraste läsare! Vad har ni haft för er idag? Jag har pluggat och hälsat på momo o mofa. mysigt värre! Ikväll blir det att plugga mer och även göra något "kul" som att kolla på Idol och One Tree Hill.


Vem hejar ni på i Idol? Jag har typ sett ett avsnitt än så länge så jag har ju inte hört så många men några som jag gillar är Roshana som har en GRYM röst, Andre Zungia som har en mycket unik och cool röst. Och självklart Oleg får man ju inte glömma :PPPPPPPPP



     


Idol make my day


Av whoiam - 18 september 2011 15:45

s v a r e n     f i n n s     l ä n g s t     n e r



1. Den här tjejen har skärt sig på armarna för att hon innan blev mobbad. Nu har hon tatuerat " stay strong" på såren. Vem är denna tjej?


2. Vem har gjort en världskänd serie med sin pappa?


3. Den här tjejen har blivit polisanmäld för att ha hotat Nyheter24 nöjeschef.


4. Den här tjejens artistnamn har något med "09" att göra. 


5. Vilka är dessa tre kändisarna?


      


6. Han spänner, ser och pratar mycket - vem?


7. Tjej kändis namn?




 

   -a


l

l

v


    

















S V A R E N




1. Demi Lovato


2. Miley Cyrus

3.  Kissie ( Bra jobbat Kissie! :o )

4. September ( månaden september ligger på 9:onde plats)

5.

-Heidi Montag

 

-Hayden Panettiere 

 

-Robert Pattinson

   

6. spänner, ser och pratar = Spencer Pratt :) ha ha

7.

 Mal+lina-a = Malin

Åker+man =Åkerman

= MALIN ÅKERMAN :P


Av whoiam - 18 september 2011 15:37

Regniga dag :o Nu sitter jag ensam och bara väntar. Imorgon är det studiedag vilket innebär tummmen upp (Y) :). Gött! Annars så blir det att förhoppningsvis beställa mobbe ikväll :) yeah!


Vad ska ni göra kväll då?


Detta ska jag beställa ikväll ...


vit iphone 4 och ett pärl-skal där det står sexy på.


   

haha vet att jag skrev innan att jag inte skulle beställa iphone men ångrade mig :) aja godnatt ...¤%#¤%/#W

Presentation


WhoIam - Vem jag är helt enkelt! Följ mig, en 17-åring, som skriver om allt från träning till kändisvärlden, från mode till film & musik. Jag lovar er, ni blir INTE besvikna! ;)

Fråga på!

Varsogoda och fråga precis vad ni vill! Jag gör mitt bästa för att få fram ett grymt svar, och kom ihåg - ingen fråga är dum! :)

 

 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur gammal är du? (år)
 0-10
 11-13
 14-16
 17-19
 20-25
 26-30
 31-40
 41-50
 60+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Stefan Liv

Alltid Saknad

Aldrig Glömd

  

 

    

(klicka för större bild)

Arkiv

Översättning


Ovido - Quiz & Flashcards